Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@17:12:59 GMT

دوان کیش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۲۹۵۳

دوان کیش (the one) جهت تکمیل کادر خود درتهران ، رباط کریم و مازندران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

واحدعنوان شغلیجنسیتتحصیلاتسابقهشرایط احراز فروشمدیر فروشگاهآقا/خانمحداقل کارشناسیحداقل ۵ سالمهارت‌های مدیریت فروشگاه مهارتهای مدیریت افراداصول و فنون فروشآشنایی با زبان انگلیسی ۳ سال سابقه مدیریت در حوزه Retailتهرانسرپرست فروشگاهآقا/خانمحداقل کارشناسیحداقل ۴سالمهارتهای مدیریت فروشگاه مهارتهای مدیریت افراداصول و فنون فروشبازاریابیآشنایی با زبان انگلیسی۲ سال سابقه سرپرستی در حوزه Retailایزدشهرمشاور فروش
(تمام وقت)آقا/خانمکارشناسی و بالاتر رشته بازرگانی و رشته های مرتبطحداقل ۳ سالمستعد و علاقه مند به حرفه فروشندگیآشنایی کامل با مهارت های فروشآشنایی با زبان انگلیسی۲سال سابقه فروش مرتبط در حوزه Retailامکان حضور در ۲ شیفت گردشی صبح و بعد ازظهرتهرانایزدشهرفروشندهآقا/خانمدیپلم و بالاترحداقل ۲ سالمستعد و علاقه مند به حرفه فروشندگیآشنایی کامل با مهارت های فروشآشنایی با زبان انگلیسی۱سال سابقه فروش مرتبط در حوزه Retailامکان حضور در ۲ شیفت گردشی صبح و بعد ازظهرتهرانایزدشهرمالیصندوقدارآقا/خانمکاردانی یا کارشناسی حسابداریآمارحداقل ۲ سالمسلط به کامپیوتر و نرم افزار Office امکان حضور در ۲ شیفت گردشی صبح یا بعدازظهر

تهران

ایزدشهر

زنجیره تامین و لجستیک

کارشناس ارسال کنترل موجودی

آقا/خانمکارشناسی و بالاتر رشته صنایعمدیریت صنعتیزنجیره تامینحداقل ۲ سالمسلط بر فرآیند زنجیره تامینآشنا با نرم افزارهای کنترل موجویمسلط بر نرم افزار Office ( خصوصا Excel)آشنایی با زبان انگلیسیرباط کریم(شهرک آلارد)انباردارآقاحداقل دیپلمحداقل ۲ سالآشنایی کامل با اصول انبارداری و سیستممسلط به نرم افزار officeرباط کریم(شهرک آلارد)دکور و طراحی داخلیدکوراتورآقا/خانمکارشناسی و بالاتر رشته معماری داخلیحداقل ۲ سالمسلط بر دکور و طراحی داخلینرم افزارهای تخصصی۱ سابقه فعالیت در حوزه طراحی دکوراسیون داخلیتهرانارسال رزومه تهران / رباط کریم با ذکر عنوان شغلی به ایمیل : cv.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
theoneplanet@gmail.com ارسال رزومه مازندران / ایزدشهر با ذکر عنوان شغلی به ایمیل : mazandaran.cv.theoneplanet@gmail.comاز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را طبق استان مورد نظر خود به آدرس ایمیل درج شده در جدول بالا ارسال نمایند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­مهندس سعید کاظمی افزود: از ابتدای راه‌اندازی سامانه تیتک در سال ۹۳ حدود ۹۲۲ قلم دارو از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره قابل رصد بود که این تعداد در سال اخیر با ۹۰ درصد رشد به ۱۷۲۵ قلم رسیده است. وی افزود: با رصد دارو‌های حیاتی و استراتژیک در سامانه تیتک می‌توان تا حد قابل ملاحظه‌ای میزان نشت از زنجیره تامین را کاهش داد تا دارو به دست مصرف کننده اصلی برسد. مدیر کل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی داشبورد‌های عمومی و مدیریتی در حوزه دارو تسریع کرد: داشبورد‌های عمومی شامل ترخیص، آمارنامه بر اساس تامین، آمارنامه دارویی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و داشبورد‌های مدیریتی شامل ترخیص، قیمت گذاری، جزئیات سیاست گذاری و قیمت مبنای بیمه در دسترس عموم مردم ذینفعان نخبگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت