Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:47:38 GMT

مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۲۹۶۶

مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار می شود

قزوین-ایرنا-سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: براساس تفاهم نامه های صورت گرفته 425 واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد استان در سال جاری واگذار می شود.

عباس پورقادر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به توافق های صورت گرفته این اداره کل با کمیته امداد امام (ره)، قرار شد 425 واحد از مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان و تاکستان به مددجویان تحت پوشش واگذار شود که براساس پیش بینی های به عمل آمده حدود 60 درصد این تعداد واحد شهریور ماه جاری تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 350 واحد مسکن مهر بدون آورده اولیه به متقاضیان مددجود واگذار می شود، ادامه داد: آورده مابقی واحدها نیز توسط کمیته امداد امام (ره) تامین می شوند.
پورقادر با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای این واحدها 250 تا 300 میلیون ریال و براساس متراژ واحدها است، افزود: کارمزد واحدهای مسکن مهر مددجویان همان 4 درصد بوده و بازپرداخت آن نیز بین پنج تا 12 سال خواهد بود.
وی اضافه کرد: برخی از واحدهای در نظر گرفته شده برای مددجویان هم اکنون در مرحله نازک کاری و برخی نیز عملیات نصب آسانسور را پشت سر می گذارند
عملیات ساخت 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت استان قزوین از سال 87 آغاز شده که 26 هزار و 500 واحد آن در ناحیه شهری مهرگان که در 18 کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج قرار دارد، احداث شده است.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي مسكن مهر مددجويان كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد