Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@05:01:46 GMT

آموزش تخصصی اذان و ابتهال زیر نظر شورای قرآن ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۳۵۷۲

مجتبی عبادی، مسئول واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این واحد گفت: برگزاری هفتگی کلاس‌های آموزش اذان در روزهای جمعه از برنامه‌های مستمر این واحد است که با مربیگری محمود قنواتی در مصلای شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: یکشنبه‌ها نیز جلسات آموزش تواشیح و ابتهال زیر نظر حجت‌الاسلام سید نزار موسوی مبتهل استان در مسجد امام موسی کاظم(ع) تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسات گروه‌های مختلف تواشیح و مبتهلین شهرستان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند و نکات فنی توسط استاد به آنها آموزش داده می‌شود.

عبادی ادامه داد: برگزاری مسابقات تواشیح و اذان در ماه رمضان، پیگیری برگزاری کارگاه تخصصی تواشیح و ابتهال با حضور مدرسان استانی و کشوری برنامه‌هایی است که این واحد در دستور کار خود دارد.

این فعال قرآنی همچنین از حضور کاروان قرآنی شمیم وحی در روستای «ده‌ ملا» از روستاهای هندیجان خبر داد و گفت: اجرای تواشیح نورالحیدر و تلاوت حسن یزدانی‌فر حافظ قرآن از برنامه‌های این محفل است که جمعه 31 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر ماهشهر خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر و پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904210

دیگر خبرها

  • پخش اذان در برنامه زنده بی بی سی ! | ویدئو
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند