Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@19:56:48 GMT

بالگرد شرکت نفت در خلیج فارس سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۳۶۹۹

یک فروند بالگرد شرکت نفت فلات قاره که برای امداد رسانی به یک بیمار سکته قلبی به سکوی رسالت رفته بود، در آبهای خلیج فارس سقوط کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شامگاه سه شنبه 28 فروردین 97 یک فروند بالگرد در اختیار شرکت نفت فلات قاره در آبهای خلیج فارس سقوط کرد.

شرکت نفت فلات قاره در این خصوص با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: "حدود ساعت 20:30 شامگاه ٢٨ فروردین ماه، یک فروند بالگرد بل 212 مربوط به شرکت پیمانکار که در اجاره نفت فلات قاره ایران بوده است، از سکوی رسالت در محدوده منطقه لاوان به منظور انتقال یک بیمار سکته قلبی برای مداوا به سمت منطقه کیش پرواز کرده است که چهار دقیقه پس از پرواز، دچار سانحه و بر روی آب شناور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناورهای سکو پس از سانحه، به منظور انجام عملیات جستجو و نجات به محل اعزام شدند و سه نفر از سرنشینان بالگرد را یافتند که از این تعداد، ٢ نفر فوت شده و وضعیت جسمانی یکی از سرنشینان (کاپیتان دوم) رو به بهبود است.

عملیات برای نجات دو سرنشین دیگر بالگرد که هم اکنون در داخل بالگرد هستند ادامه دارد."

همچنین فرماندار شهرستان بندرلنگه از اعزام دو فروند ناجی به همراه غواص از بنادر لنگه و کیش به محل حادثه سقوط هلی‌کوپتر خبر داد.

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس

در آستانه روز ملی خلیج فارس جمعی از پاراگلایدرسوارهای بندرعباسی بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس پرواز کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075436 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک