Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:39:04 GMT

فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان حجاب و عفاف متوقف شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۳۷۳۵

فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان حجاب و عفاف متوقف شده است

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف گفت: تعدادی از تولیدکنندگان به خاطر بدهی‌های بالا، تولیدی‌های خود را جمع کرده و محصولاتشان را به حراج گذاشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی جوادی به فعالیت‌های انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف در سال ۹۷ اشاره و بیان کرد: آنچه اهمیت دارد درنظر گرفتن تسهیلات برای تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کاهش تعرفه گمرک و مالیات گرفته تا فراهم آوردن تسهیلاتی برای تولیدی‌ها چون گرفتن  مجوزهای لازم و... به عبارتی انجمن تشکیل شده تا تسهیلاتی را در اختیار اعضا بگذارد و مشکلات صنفی اعضا را برطرف کند و زمینه‌های رشد و تعالی اعضا را فراهم آورد و ما در سال جدید بر آن هستیم تا فعالیت‌های خود را به ویژه در شهرستان‌ها گسترش دهیم.

این عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان حجاب و عفاف با اشاره به ضرورت شناسایی و گسترش فعالیت موسسات حجاب و عفاف در استان‌های مختلف گفت: اگر تعداد اعضای ما ۱۰۰ نفر باشد، دو سوم این افراد در شهرستان‌ها هستند و درشمار برندهای فعال و تخصصی ما به شمار می‌آیند و ما باید این اشخاص و موسسات را شناسایی و حمایت کنیم.  

به گفته جوادی، تعدادی از تولیدکنندگان به جهت مشکلات مالی و بدهی‌های بالا، تولیدی‌های خود را جمع کردند و محصولات خود را به حراج گذاشتند؛ امسال هم، چشم‌انداز خوش آیندی پیش روی تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف وجودد ندارد و بعید است اتفاق خوشایندی بیفتد. چرا که نه سازمانی از ما پشتیبانی نمی کند و نه شرایط اقتصادی و وضعیت ارز، به ویژه دلار و درهم بهتر می‌شود.

این تولیدکننده محصولات حجاب و عفاف به مشکلاتی که در زمینه حجاب و عفاف وجود دارد اشاره و بیان کرد: غالب پارچه‌هایی که ما از آن استفاده می‌کنیم، کره‌ای یا تایوانی هستند و مراکز سفارش دهنده این پارچه‌ها در امارات است؛ به تازگی قانون مالیات بر ارزش افزوده در امارات وضع شده و همین مساله داد و ستد ما را با مشکل روبه رو کرده است. زیرا پیش از این، غالب سفارشات ما در قالب فاکتورسازی بود و حالا لازم است فاکتورهای مستند ارائه دهیم و این روی نرخ تبادلی ما اثر می‌گذارد.    

جوادی با اشاره به نمایشگاه قرآن گفت: این نمایشگاه برای ما مهم ترین سکوی فروش است. ما به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام آمادگی کرده‌ایم که می‌توانیم برگزاری نمایشگاه قرآن را برعهده بگیریم و درکل این اتفاق خوشایندی است که نمایشگاه ها به بخش خصوصی و کمیته‌های تخصصی سپرده شود.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟

 حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و بار دیگر این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

گفتنی است با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی