Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان با دستور سوال از وزیر جهادکشاورزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس رأس ساعت 8 و 22 دقیقه و با حضور194 تن از  نمایندگان مجلس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دستورکار جلسه را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه ها و تبصره های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سال های 89 تا 95.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان راجع به احداث و بهره برداری نیروگاه جریانی بر روی رودخانه ارس.

گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد گزارش تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی

سوال مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی.

همچنین شکور پورحسین شقلان از سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل قول وزیر برای حل مشکلات منصرف شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت حمایت از کالای ایرانی خبرگزاری شبستان مجلس کانون های مساجد آمریکا حسن روحانی خراسان جنوبي ارز شهید مدافع حرم سوال از وزیر جهاد کشاورزی دستور جلسه مجلس کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند. در همین راستا، تصاویری از حضور مقامات نظامی ارتش را در صحن علنی مجلس مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد