Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@02:58:55 GMT

کارگردان فصل دوم «روز‌های بی‌قراری» تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۴۰۸۱

کارگردان فصل دوم «روز‌های بی‌قراری» تغییر کرد

در فصل دوم سریال «روز‌های بی‌قراری ۲» کاظم معصومی کارگردانی را بر عهده ندارد و قرار است فرد دیگری جایگزین او شود.

خبرگزاری فارس: سریال «روز‌های بی‌قراری ۲» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در مرحله پیش تولید قرار دارد و تا پایان اردیبهشت ماه مقابل دوربین می‌رود.

در فصل دوم این سریال کاظم معصومی کارگردانی را به عهده ندارد و قرار است فرد دیگری جایگزین او شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از بین بازیگران اصلی «روز‌های بی‌قراری ۱» فقط سارا صوفیانی و کامران تفتی در فصل دو این سریال حضور دارند و علاوه بر این‌ها ۸ بازیگر اصلی دیگر نیز به سریال اضافه خواهند شد.

تاکنون متن‌های ۱۸ قسمت از ۳۰ قسمت سریال به نگارش درآمده است.

تبریز و مشهد از لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند.

 سری اول «روز‌های بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و با حضور ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، کامران تفتی، مریم خدارحمی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی و ... سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Mw8

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند» که سال‌ها درگیر پروانه ساخت آن است به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی از این فیلم نیست و بعد از گذشت سال‌ها هنوز نتوانستم برای آن پروانه‌ساخت بگیرم، اما پرونده این فیلم تا روزی که آن را بسازم برای من باز است.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را دارد یا نه عنوان کرد: این روز‌ها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در خارج از کشور با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.

 او با اشاره به موضوع فیلم جدیدش توضیح داد: موضوع فیلم «عشق» درباره مهاجرت است. کار‌های کپی‌رایت فیلم در آمریکا انجام شده، پروانه ساخت آن را هم را در ایران گرفته‌ام و به احتمال زیاد آن را تا چند ماه دیگر در کانادا مقابل دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درخصوص انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم عشق بیان کرد: با یکی از بازیگران مطرح ایرانی درباره این فیلم صحبت کرده‌ام و در حال حاضر منتظر جوابی از او هستم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

درخشنده در پایان گفت: این روز‌ها مشغول نگارش رمانی با نام «مادرم ایران» هستم. این رمان از دوران مشروطه آغاز می‌شود و همینطور جلو می‌آید. در حقیقت نگاهی به زندگی مادر خودم (ایران خورمهر) است که نخستین زنی بود که در شهر کرمانشاه مدیر مدرسه شد. قصد دارم اگر بشود سریالی براساس این کتاب بسازم.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • ۳ سریال شاهکار کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم»
  • ماجرای فیلم بازی کردن پژمان جمشیدی و روابط صمیمی پشت صحنه ؛ «کارگردان گفته من رو با اسم کوچیک صدا کنه!»
  • روی صحنه «برف» می‌آید
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • اکر ان فیلم او از خوزستان در هندوستان
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟
  • معرفی برگزیدگان پویش حدیث عشق در آذربایجان غربی
  • پخش «اکازیون» به اولین روز نوروز رسید