Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:08:17 GMT

ویدئو / رژه روز ارتش - ۲۹ فروردین ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۴۲۷۹

‍‍‍‍‍‍

رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین - روز ارتش و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی - با حضور رئیس‌جمهور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان نیروهای عالیرتبه نظامی و انتظامی کشور و جمعی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف، در جوار حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

دریافت 167 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم

نشست شورای عالی مسکن (ویژه نیروهای مسلح) امروز شنبه با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده کل سپاه و فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این نشست ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، گفت: امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیروهای مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن (ویژه کارکنان ارتش) برسانیم و در این خصوص درحال همکاری با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

سرلشکر موسوی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه اورده آنچنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند، البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه 2 هزار و 300 میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و نیز هر کمکی که شما انجام دهید چنین کاری بهتر از پیش، رو به جلو خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می کند
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می‌کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • حمله روسیه به کارگاه تعمیر ادوات نظامی در اوکراین
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم