Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

اینتر در شبی آرام و البته جذاب، با ارائه نمایشی خوب از سد کالیاری گذشت تا امیدوار باشد در هفته های پایانی به لیگ قهرمانان اروپا برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های اینترمیلان و کالیاری در بازی های سری آ ایتالیا ۲۸ فروردین ۹۷ که این بازی با برتری ۴-۰ اینترمیلان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان لوچا اسپالتی که در دو دیدار قبلی موفق به گلزنی نشده بودند، در دیدار امشب برابر کالیاری نمایش متفاوتی داشتند و توانستند به یک پیروزی پر گل برسند.

اینتری ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه ۳ به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه کالیاری بود که ارسال کانسلو به دهانه دروازه، بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند، وارد دروازه شد و گل اول اینتر شکل گرفت.

برتری اینتری ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

این برتری تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

اما در ابتدای نیمه دوم، اینتری ها توانستند به گل دوم برسند.  در دقیقه ۴۹ بود که پاس پشت پای دیدنی از رافینیا، در مقابل دروازه به ایکاردی رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را ۲-۰ کرد.

بعد از این گل بازیکنان میهمان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد کردند اما این اینتر بود که در دقیقه ۶۰ به گل سوم رسید. مارسلو بروزویچ که روی پاس ایکاردی در محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، با یک شوت دقیق و حساب شده توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

زدن گل سوم هم باعث نشد تا اینتری ها توپ و میدان را به حریف بسپارند و باز هم این شاگردان اسپالتی بودند که می توانستند به گل های بعدی برسند؛ اتفاقی که سرانجام در دقیقه ۹۰ رخ داد.

روی یک ضربه آزاد بود که پاس بروزویچ پشت محوطه جریمه به پریشیچ رسید و او هم با یک ضربه محکم و حساب شده، گل چهارم را به نام خود کرد تا اینتر به یک پیروزی شیرین و روحیه بخش برسد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های سری آ بازی های سری آ تیم فوتبال کالیاری خلاصه بازی اینترمیلان و کالیاری کلیپ خلاصه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!