Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان، فریدون کریمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان، از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بسیج با معرفی 5 اثر برگزیده خبرداد و گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره معرفی، شناخت، ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شناسایی و معرفی بسیجیان هنرمند خلاق و استعدادهای نمایشی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان و استان، ایجاد فضای لازم برای رقابت سازنده و مؤثر و توسعه توانمندی‌های علمی و عملی اعضاء شبکه هنری بسیج و جذب، تربیت و پرورش هنرمندان کارآمد در این رشته و تاثیرگذاری مطلوب بر فضای هنری و فرهنگ عمومی را از اهداف برگزاری جشنواره تئاتر بسیج بیان کرد.
کریمی با اشاره به این‌که این جشنواره در دو بخش صحنه ای و نمایش میدانی و خیابانی برگزار شد، عنوان کرد: هفت موضوع برای علاقمندان به شرکت در این جشنواره معرفی شده است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با محوریت ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبـار ستیزی و دین‌بـاوری، ایثار و شهادت و مهرورزی، بیـداری اسلامی و مقـاومت، مضامین آیینی، اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در آیینه هنرهای نمایشی، وحدت اسلامی، استکبار ستیزی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه و مدافعان حرم بخش‌های هفتگانه شرکت در این جشنواره به شمار می‌آیند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به این‌که پس از انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج هنرمندان استان لرستان تعداد 30 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: این آثار در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای توسط سه داور مورد بازخوانی قرار گرفت و در نهایت 11 اثر به مرحله بازبینی راه یافته و در پایان 5 اثر به اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج راه یافت که طی مراسمی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی