Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور سیاسی منطقه گفت:اگر با قانون شکنی های سه کشور آمریکا، فرانسه و بریتانیا برخورد نشود ممکن است در سوریه تکرار و فتح بابی برای تجاوز به سایر کشورها شود،افزود: این قانون شکنی ها تبعات خطرناکی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید هادی سید افقهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،؛اظهار داشت:حمله مشترک آمریکا، فرانسه و بریتانیا به کشور سوریه جنایت جنگی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سه کشور هیچ مجوزی از سازمان ها و نهادهای بین المللی برای این امر نداشتند، خاطرنشان کرد: از سازمان ملل و شورای امنیت نیز هیچ مجوزی برای حمله دریافت نشد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت:در واقع این حملات هنجار شکنی و قانون شکنی بین المللی بود که ثابت شده است.

سید افقهی با بیان اینکه اگر با چنین قانون شکنی هایی برخورد نشود ممکن است در سوریه تکرار و فتح بابی برای تجاوز به سایر کشورها شود،افزود: این قانون شکنی ها تبعات خطرناکی دارد.

وی گفت: چون این حمله با شکست مواجه شد موجب استحکام و انسجام نیروهای سوریه و همپیمانان شده و روحیه مردم را افزایش داد که بدون هیچ ترس و واهمه ای از نظام خود حمایت کردند.

این کارشناس با اشاره به اینکه آمریکا در این حمله شکست خورد و این شکست موجب استحکام جایگاه بشار اسد شد، ادامه داد: این سه کشور متجاوز فکر می کردند با حمله به سوریه می توانند معادلات میدانی را عوض کنند.

سید افقهی با اشاره به اینکه هدف این کشورها عقب نشینی  نیروهای محور بود، افزود: این در حالی است که ارتش سوریه هر جا که اراده کرده، عمل کرده و تروریست ها را شکست است.

وی با بیان اینکه اهداف تعیین شده از سوی این سه کشور محقق نشد و شکست خوردند،بیان داشت: تضعیف جایگاه بشار اسد،عقب نشینی ارتش و بازگشت تروریست ها و تغییر معادلات میدانی به عنوان اهداف این حملات،محقق نشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه