Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:23:37 GMT

رژه هوایی چتربازان ارتش بر فراز آسمان تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۴۷۷۵

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، دقایقی قبل ده‌ها نفر از چتربازان نیروی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش، برنامه ویژه خود را بر فراز آسمان تهران انجام دادند. 

در این رژه هماهنگ، چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از چترهای رنگارنگ، بر فراز آسمان تهران و محل برگزاری رژه به پرواز در آمدند که با استقبال حاضران روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز ارتش رژه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران