Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:27:07 GMT

يگان‌هاي پياده ارتش رژه رفتند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۵۱۵۹

يگان‌هاي پياده ارتش رژه رفتند

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رژه يگان هاي پياده و نمونه ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح امروز چهارشنبه همزمان با 29 فروردين روز ارتش در جوار مرقد امام خميني(ره) انجام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، در اين رژه پر صلابت و هماهنگ افسران، درجه ‌داران و سربازان يگان ‌ها و مراکز آموزشي نيروهاي زميني، دريايي، هوايي و پدافند هوايي ارتش و دانشجويان دانشگاه‌ افسري امام علي (ع) نيروي زميني، دانشگاه علوم و فنون شهيد ستاري، دانشگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) پدافند هوايي، دانشگاه علوم دريايي ارتش از مقابل جايگاه ويژه و کلام الله مجيد رژه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين نيروهاي ويژه هوابرد (تيپ 65 نوهد) و بسيج کوي‌هاي سازماني نيروهاي زميني و هوايي و پدافند هوايي ارتش نيز به اجراي نمايش توانمندي‌هاي خود پرداختند.
يگان‌هاي موتوري نيروهاي ارتش و دژبان ارتش نيز به همراه تجهيزات خود از مقابل جايگاه عبور کردند.
در رژه يگان‌هاي پياده ارتش جمهوري اسلامي ايران، ياد و خاطره شهداي گرانقدر ارتش جمهوري اسلامي ايران در هشت سال دوران دفاع مقدس و سال‌هاي دفاع از حرم گرامي داشته شد.
رژه مشترک يگان هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح امروز چهارشنبه به مناسبت فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش و نيروي زميني با حضور حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رييس جمهوري در جوار حرم حضرت امام خميني(ره) آغاز شد.
اجتمام*7029*1933 *1569
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پدافند هوایی ایران نیز مانند سایر پدافندهای هوایی جهان برای دفع اهداف مهاجم بر استفاده از چندین لایه متکی است.

از این سامانه ها می توان به سامانه‌های برد بلند و سامانه‌های پدافند هوایی کوتاه برد مانند سامانه باور ۳۷۳، سامانه اس ۳۰۰، سامانه آرمان، سامانه ۱۵ خرداد ، سامان مرصاده است و سامانه های یازهرا و سامانه تور اشاره کرد.

کد خبر 846008 منبع: تسنیم برچسب‌ها تسلیحات نظامی دفاع - پدافند الجزایر خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم