Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همزمان با روز ارتش جمهوري اسلامي ايران مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در استان گيلان صبح امروز با حضور نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار در رشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در استان گيلان صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و نيروي زميني با حضور آيت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فلاحتي نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت، دکتر سالاري استاندار گيلان، اعضاي شوراي تأمين استان، جمعي از مديران استاني، خانواده هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در رشت برگزار شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت سخنران اين مراسم بود.
در پايان اين مراسم نيروهاي نظامي و انتظامي از مقابل جايگاه رژه رفتند.
هر سال به مناسبت فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش و نيروي زميني، رژه نيروهاي مسلح با حضور مقامات استاني همزمان با سراسر کشور در استان گيلان برگزار مي شود.
29 فروردين سال 1367 نيروهاي متجاوز آمريکايي در خليج فارس نيروهاي پدافند سکوهاي نفتي نصر و سلمان را تهديد به ترک سکوها کردند اما اين نيروها با ايستادگي در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسيدند.
29 فروردين ماه روز تجليل و تکريم دلاورمردي ها و رشادتهاي پرسنل ارتش جمهوري اسلامي ايران است که در سايه حمايت هاي بي دريغ حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي و پشتيباني هاي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حضور خود را براي فداکاري در راه استقلال و حفظ تماميت ارضي در مرزهاي زميني، هوايي و دريايي کشور اعلام کردند.
ارتش جمهوري اسلامي ايران در راه انجام اين وظيفه مقدس بيش از 48 هزار شهيد و 200 هزار جانباز و آزاده تقديم کرد و نقش موثري را در کسب پيروزي هاي ملت ايران و همچنين شکل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ايفا کرده است.
امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از هر زمان ديگري اين افتخار را دارد که قوي تر و هوشمندتر از هر زماني در راستاي حفظ استقلال و مرزهاي ميهن اسلامي اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد