Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری متولد سال ۱۳۵۵ تا پایان فردوردین ماه ۱۳۷۹ که برگ آماده به خدمت به تاریخ یک اردیبهشت ماه سال ۹۷ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی را دریافت و برابر مندرجات آن اقدام کنند.   مشمولان ساکن غرب استان تهران باید در ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ یک اردیبهشت ماه ۹۷ در محل و مرکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان قید شده حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به آدرس (www.vazifeh.ir) مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به همراه داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران الکترونیک اردیبهشت مشمولان لیسانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، طیبه محمدی گفت: باتوجه به اهمیت شناسایی و هدایت دانش آموزان دارای ظرفیت‌های ویژه یادگیری و همچنین کمک به رشد متعادل و همه جانبه شخصیت آنان متناسب با ساحت‌های شش گانه تربیتی و در راستای اجرای آئین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی، فرایند جهش تحصیلی دوره ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که تاریخ اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود، افزود: در این برنامه و به منظور ارتقای پایه، دانش آموزان می‌توانند در سطوح پایه‌های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی در ارزیابی‌های تخصصی هوشی و روانی شرکت کنند.

محمدی اضافه کرد: جهت شرکت در این طرح، والدین متقاضی ابتدا باید درخواست کتبی خود را به مدیر مدرسه ارائه نمایند و سپس مدیر مدرسه پس از بررسی درخواست و شرایط دانش آموز، نسبت به ثبت درخواست در سامانه و دریافت مجوزهای لازم اقدام نماید.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: پس از طی مراحل مذکور، والدین می‌بایست پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی مدیر مدرسه با مراجعه به سایت https://sso.my.gov.ir نسبت به نوبت گیری و شرکت در ارزیابی‌های تخصصی اقدام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای کامل و صحیح برنامه جهش تحصیلی ابتدایی پیش بینی شده است و تمامی اطلاعات اعم از تاریخ، مکان، پرداخت هزینه و شرایط آزمون ارزیابی جهت راهنمایی دقیق والدین در سامانه مذکور برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است؛ والدین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد سنجش و تشخیص اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۴۸۵۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6089507

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی