Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@14:14:09 GMT

فراخوان مشمولان لیسانس و بالاتر به خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۶۷۰

فراخوان مشمولان لیسانس و بالاتر به خدمت سربازی

فراخوانی در رابطه با مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در اردیبهشت ماه سال ۹۷ صادر شد.

خبرگزاری میزان: مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری متولد سال ۱۳۵۵ تا پایان فردوردین ماه ۱۳۷۹ که برگ آماده به خدمت به تاریخ یک اردیبهشت ماه سال ۹۷ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی را دریافت و برابر مندرجات آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشمولان ساکن غرب استان تهران باید در ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ یک اردیبهشت ماه ۹۷ در محل و مرکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان قید شده حضور یابند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به آدرس (www.vazifeh.ir) مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به همراه داشته باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MxI

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قران کریم در سمنان
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند