Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:08:16 GMT

عجیب اما واقعی / این دختربچه با بوی خون زنده می ماند ! + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۷۴۴

عجیب اما واقعی / این دختربچه با بوی خون زنده می ماند ! + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا : دختربچه ای که به جای تنفس هوا با استشمام بوی خون زنده میماند .

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش گروه ترجمه رکنا : دختربچه سوریه ای که بخاطر جنگ به جای اکسیژن بوی خون استشمام کرده بود در حال حاضر عادت به بوی خون دارد و  فقط با استشمام بوی خون زنده میماند و پزشکان و خانواده او در حال تلاش برای بهبود این دختر هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث تنفس سوریه عکس خون فیلم ویدیو ها عکس جوان پسر ایران دختر اعدام فیلم زندگی همدان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت

پس از افشای رندر‌های پیکسل ۹ پرو اکنون تصاویر واقعی این گوشی فاش شده‌اند. طبق تصاویر، طراحی پرچمدار جدید گوگل میزبان تغییراتی می‌شود.

اندازه نمایشگر پیکسل ۹ پرو ۶.۱ اینچ خواهد بود. مدل دیگر گوشی مورد بحث پیکسل ۹ پرو XL نام دارد و از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. پیکسل ۹ پرو ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

ماژول دوربین

مشخصات رم و فضای ذخیره‌سازی

پیکسل ۹ پرو در کنار آیفون ۱۴ پرو مکس

ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو به‌صورت قرصی‌شکل خواهد بود و سه دوربین و حسگر دما را در خود جای خواهد داد. فریم جدیدترین گوشی گوگل طراحی تخت دارد و به‌راحتی اثرانگشت کاربران را نمایش می‌دهد.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در قسمت بالایی فریم شاهد یک بریدگی هستیم که به آنتن اختصاص داده شده است. در پایین فریم درگاه USB-C، اسپیکر، میکروفون و درگاه سیم‌کارت جای دارند.

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که طراحی پیکسل ۹ پرو با پیکسل ۸ پرو تفاوت‌های قابل توجهی دارد. پرچمدار جدید مانتین‌ویویی‌ها اکنون به پرچمدار برند‌های دیگر شباهت بیشتری دارد.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید پیکسل ۹ پرو هنوز مشخص نیست. باید دید که آیا این محصول می‌تواند بهترین گوشی‌های بازار را به‌چالش بکشد یا خیر.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب