Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی دبیر اجرایی هفته سلامت بیمارستان امام رضا(ع)   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ با بیان برنامه های هفته سلامت در بیمارستان امام رضا (ع) گفت : واحد آموزش ضمن خدمت و روابط عمومی ،مجریان برگزاری برنامه های هفته سلامت خواهند بود وسعی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اینست که با صرفه جویی درهزینه ها بتوان برنامه های مفیدی دراین هفته ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در هفته سلامت  برپایی ایستگاه سلامت انجام می شود و خدمات مشاوره ای رایگان تغذیه ، روانشناسی نیز در این ایام ارائه می شود.

اسدی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ملاقات های  بیمارستانی همایش دانش آموزی فرهنگ ملاقات با همکاری آموزش وپرورش در هفته سلامت انجام می شود.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری  فرهنگ  ملاقات های بیمارستانی در بیمارستان امام رضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی حاشیه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، افزود: در این ایام ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

عضویت ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر گلستان

وی یادآور شد: ۳۰ خانه هلال به صورت متمرکز در استان افتتاح خواهد شد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گلستان توانست به هزار و ۹۷۴ حادثه امداد رسانی کند که از این تعداد هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه کوهستانی پوشش داده شد.

کد خبر 6098118

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن