Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:27:13 GMT

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۳۹۰

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

گرگان - ایرنا - همزمان با سراسر کشور و به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان در سه شهر گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا این آئین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و در ابتدا ورزشکاران رشته های رزمی به اجرای حرکات رزمی و نمایشی پرداخته و سپس یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان از مقابل جایگاه و تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نیز رژه موتوری واحدهای نمونه نیروهای مسلح استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در گرگان مرکز استان این مراسم با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سیدمناف هاشمی استاندار، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین برگزار شد.
ارشد نظامی آجا در استانهای گلستان و خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان در این مراسم با اشاره به گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که در ابتدای انقلاب شعار انحلال ارتش سرداده شد، امام راحل با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش همبستگی فرزندان برومند این سرزمین را با انقلاب اسلامی اعلام کرد.
سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی بازوی دفاعی و قدرتمند رهبری و نظام است و در کنار سایر نیروهای مسلح برای ثبات و آرامش کشور و حفاظت از آن جانفشانی می کند.
وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی مطیع رهبری و مزین به ولایت مداری و ولایت پذیری است.
سرتیپ معمارباشی گفت: اقتدار در آب ‌های سرزمینی و آزاد، امنیت در آسمان کشور، حفاظت از مرزها، مردم یاری در حوادث غیر مترقبه، پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها، توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح همه از برکات احیای ارتش سرافراز و نتیجه اراده هوشمندانه امام راحل در ادامه مسیر پر افتخار انقلاب و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده تا پاسخی در خور شان این تصمیم بزرگ و نامگذاری روز ارتش انجام گیرد.
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و خراسان شمالی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، اقتدار کشور ما را در وحدت نیروهای مسلح می‌ بینند.
3014/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روز ارتش رژه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است