Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@08:54:59 GMT

بدهکاربا چاقو طلبکار راکشت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۵۳۵

بدهکاربا چاقو طلبکار راکشت

نزاع دسته جمعی شب گذشته در لنگرود مرگ جوانی را درپی داشت .

ایران آنلاین / رییس پلیس آگاهی استان گیلان امروز گفت : ساعت 23 و 50 دقیقه دیشب جوانی 27 ساله اهل و ساکن لنگرود در نزاع دست جمعی در محله آتشکار با ضربات چاقو به قتل رسید.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی افزود : این جوان برای گرفتن طلبش به منزل قاتل مراجعه  کرده و با وی و بستگانش درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جوان 27 ساله  لنگرودی بعد از انتقال به بیمارستان امینی این شهر به دلیل شدت جراحات ناشی از ضربات چاقو به ناحیه سینه جان باخت گفت : قاتل اهل و ساکن لنگرود متواری است.
رییس پلیس آگاهی گیلان تصریح کرد : 2 نفر از همدستان قاتل دستگیر شده اند و تلاش ماموران پلیس برای دستگیری قاتل همچنان ادامه دارد./ صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگر فروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش مشرق از پلیس پایتخت، سردار علی‌ ولی‌پور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: بامداد دوشنبه گذشته، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدود ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

سردار ولی‌پور گودرزی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: با دستور قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

سردار ولی‌پور گودرزی همچنین از بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد.

وی اظهار کرد: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم سه ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با موهای بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آنها را در غرب تهران شناسایی کنند.

سردار ولی پور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت

در خبری دیگر سردار ولی‌پور گودرزی از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده ۲۶ نفر بازداشت شده‌اند.

وی اظهار کرد: مرد جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت که چند ماه برادرم به قصد کاریابی، در فضای مجازی، آگهی استخدام در یک شرکت دولتی را مشاهده کرد و با یک نفر آشنا شد و پس از تماس های مکرر جهت گزینش و استخدام به تهران رفت؛ برادرم یک روز یک فیلمی ارسال کرد که نشان می‌داد چند مرد جوان وی را در ازای ۱۹۰ میلیون تومان هدف ضرب و جرح قرار می‌دهند که ما از ترس آن پول را فراهم کردیم و به حساب یک غریبه واریز کردیم اما دیگر خبری از برادرم نشد.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه فیلم موردنظر ساختگی بوده است، ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲۶ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت هیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان ر اغفال و جذب کرده و برای دریافت پول از خانواده آنها اقدام به ساختن فیلم جعلی ضرب و جرح کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در خیابان انقلاب شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت «هیونت» اعتراف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه پسر جوان با رضایت برای دریافت پول از خانواده اقدام به ساخت فیلم ضرب و جرح خود کرده است، یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!
  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین
  • ۲بار قصاص برای قاتل عمو و برادرزاده