Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:11:19 GMT

روحانی درگذشت پدر شهید «علی شکرالهی» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۵۵۱

روحانی درگذشت پدر شهید «علی شکرالهی» را تسلیت گفت

خبرگزاری شبستان: حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی طی پیامی درگذشت پدر شهید علی شکرالهی از شهدای شاخص استان سمنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری دولت، حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدر شهید سردار علی شکرالهی برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

جناب دکتر حسن شکر الهی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، درگذشت ابوی گرامی‌تان ابوالشهید جناب آقای حاج محمد شکرالهی را به جنابعالی و همه خانواده محترم تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن محروم غفران الهی و برای شما و همه خاندان عزادار صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

 

شهید علی شکرالهی در سال ۶۲ و در ۱۷ سالگی در عملیات والفجر چهار در ارتفاعات کانی‌مانگا با اصابت گلوله به نخاع قطع نخاع شد تا در بهمن‌ماه ۹۲ به لقاء الله بپیوندد.

 

شهید شکرالهی که دبیری جبهه جانبازان انقلاب اسلامی را عهده دار بود، دارای دو مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و علوم استراتژیک بود و در انجمن جانبازان قطع نخاعی ایران مسئولیت داشت.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان دولت حمایت از کالای ایرانی حسن روحانی روز ارتش ارتش کانون های مساجد مجلس آمریکا بسیج پدر شهید علی شکرالهی رئیس جمهوری پیام تسلیت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی