Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:35:43 GMT

تقویت بنیه دفاعی کشور خواسته ملت و مطالبه رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۶۲۲

تقویت بنیه دفاعی کشور خواسته ملت و مطالبه رهبری است

ارشد اجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: غفلت از تقویت بنیه دفاعی کشور، طمع تجاوز و تهاجم دشمنان و تحمیل جنگ ها و توطئه ها را به دنبال می آورد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز صبح امروز در مراسم روز رژه ارتش 29 فروردین در جمع مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مردم، اظهار کرد: جشن 29 فروردین روز ارتش که مقارن با جشن های شعبانیه شده است به همه ملت ایران تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشد اجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امام راحل در پیام خود به مناسبت راه اندازی ارتش به بیان نکات قابل تامل پرداختند، فدارکاری در راه استقلال و خدمت به مردم از جمله نکاتی است که در این پیام به نیروهای مسلح آمده است.

سرتیپ آذر افروز در ادامه اشاره ای به دیگر منویات امام راحل در پیام به ارتشی ها، افزود: غفلت از تقویت بنیه دفاعی کشور طمع تجاوز و تهاجم دشمنان و تحمیل جنگ هاو توطئه ها را به دنبال می آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم