Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@17:19:50 GMT

تیم ملی آبهای آرام زیر 23 سال برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۸۳۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دریاچه آزادی از 31 فروردین میزبان دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام زیر 23 سال است که این مرحله از اردو تا 6 اردیبهشت با برگزاری تست انتخابی ادامه می یابد.

آرزو پاسلار مربی بانوان، مهناز غفاری سرپرست بانوان، حسین ملکی سرمربی کایاک مردان و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی مردان در این مرحله از اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا کاظمی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک بانوان، سارا درختی و نگین خدمتگذار از گیلان و فرانک چشمه و مریم شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، پوریا شریفی و علیرضا جهان نما از تهران، هادی جعفری از کرمانشاه، امیر خوانساری از مازندران و ابوالفضل درجزی و محمدرضا صیادمومن از گیلان در بخش کایاک مردان و رشاد وفایی و فاروغ اسحاقی از کردستان در بخش کانوی بانوان قایقرانان دعوت شده به اردو هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق