Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:11:00 GMT

تمدید نمایش مرزداران و پایان هملت و دن کیشوت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۸۶۹

تمدید نمایش مرزداران و پایان هملت و دن کیشوت

اجرای نمایش «مرزداران» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی با توجه به استقبال تماشاگران تا روز هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ فرهنگی نمایش نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اجرای نمایش «مرزداران» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی در پلاتو اجرا با توجه به استقبال تماشاگران تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر نمایشی تا تاریخ یاد شده ساعت 18 با بازی مهدی بازدار، شاهو رستمی، سپهرزمانی، حامد مهراندیش، امیرکامران و پیمان صفرزاده در پلاتواجرا تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فنائیان در تالار اصلی نیز روز جمعه 31 فروردین ماه به اجراهای خود پایان می‌دهند.

هم اکنون غیر از این دو اثر نمایشی، نمایش های «نحس» به کارگردانی تینو صالحی در تالار قشقایی و «دیور» به کارگردانی آریان رضایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

انتهای پیام/

   R1369/P1356/S4,39/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر شهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر تئاتر شهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت