Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مازندران ، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان توانستند امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و این امنیت مرهون مجاهدت های شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ارتش قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران افزود: در زمان طاغوت شاهد ارتشی بودیم که با مستشاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل، سازمان نظامی ایجاد شده بود که حافظ منافع آمریکا و متحدان بوده است و فقط برای ژاندارمی منطقه آماده شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام راحل، قوای مسلح و نیروی نظامی جلوه دیگری پیدا کرد.

استاندار مازندران گفت: نگاه امام راحل به ارتش و وحدت و صف آرایی مردم و وحدت کلمه سبب شد تا وجدان بیدار ارتشیان برای پیوستن به انقلاب اسلامی بیدار شد و جلوه آن پیوستن نیروی هوایی و ارتش به انقلاب اسلامی بوده است.

وی، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار و از دستاوردهای انقلاب است و ارتش در کنار ملت بوده و برای عزت ملت جانفشانی می کند.

اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش مکتبی با تمام ایمان در خدمت مردم قرار دارد درحالیکه در زمان طاغوت در خدمت استکبار بوده است و امروز به وجود ارتشی الهی و مردمی افتخار می کنیم.

وی از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می شود.

اسلامی به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: امروز به یمن تلاش های ارزنده و جانفشانی ها ما از جایگاه برتری در منطقه برخوردار هستیم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت های منطقه ای و جهانی اثبات شده است و برای پیشبرد اهداف خود و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

وی ادامه داد: امروزه نیروهای مسلح در حفظ مرز های نظامی مقتدرانه ایستاده است و اجازه هر گونه تجاوز به خاک کشور را نمی دهد.

اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که عرصه شرف، عزت و عرصه هویت اسلامی و ایرانی عرصه ای است که در آن شجاعت و فداکاری لازم است و خودتان را اماده کنید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

نیروهای مسلح یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران