Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@03:04:31 GMT

شمسایی‌: انحلال تیم‌ها تقصیر من نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۸۱۳۴

شمسایی‌: انحلال تیم‌ها تقصیر من نیست

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی- بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران می‌گوید منحل شدن تیم‌های فوتسال به دلیل اشباع شدن بعد از قهرمانی در لیگ است.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، وحید شمسایی درباره گزارش ارتباط انحلال تیم‌های فوتسال با او اظهار کرد: من همیشه عاشق فوتسال بوده‌ام و خودم را مدیون این رشته می‌دانم اما امروز اگر اتفاقی رخ می‌دهد و تیم‌ها منحل می‌شوند تقصیر من نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه به دنبال تیم‌هایی هستم که بتوانم در آنها موثر باشم و در نهایت به قهرمانی دست یابم. به همین دلیل تیم‌هایی که با آنها موفق می‌شوم بعد از یکی، دو قهرمانی منحل می‌شوند اما باید این را بگویم که بسیاری از این تیم‌ها دو، سه سال بعد از رفتن من منحل شده‌اند.

او افزود: فوتسال مثل فوتبال نیست که یک بازیکن عمرش را در یک باشگاه بگذراند. هر سال تعدادی تیم می‌آیند و می‌روند. امثال ما وظیفه داشته‌اند که مبالغ قراردادهای فوتسال را بالا ببرند. تالار افتخارات این رشته بی بدیل است و افتخارات تیم‌ ‌ملی از سال ۲۰۱۶ که ناظم الشریعه آمده است فوق‌العاده‌ بوده است. اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم در جام ملت‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۱۴ که در ایران برگزار شد، برای هر بازی با تیم‌های ضعیف نیز جمعیت ۱۲ هزار نفری به سالن می‌آمد اما در حال‌ حاضر تیم‌ ‌ملی فوتسال در تهران بازی می‌کند و ۵۰ نفر هم تماشاگر ندارد.

شمسایی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: یکسری از تیم‌های متمول به دنبال بازیکنان چهره می‌گردند. من نیز در تعداد زیادی از بازی‌ها بازی کرده‌ام. از روز اولی که وزنم زیاد بود و توسط امیر شمسایی و سید مهدی ابطحی وارد فوتسال شدم و توسط شمس به تیم‌ ‌ملی رفتم، سعی کردم جایی بازی کنم که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

کاپیتان سابق تیم‌ ‌ملی همچنین بیان‌ کرد: با خودم عهد بستم از همان روزهای اول تا جایی بازی کنم که مبلغ زیادی گیرم می‌آید و قرارداد تمام بازیکنان فوتسال را بالا ببرم. ابتدا با تیم پیمان قهرمان شدیم و سال بعد آن نیز به استقلال رفتم. سپس راهی لاتزیو ایتالیا شدم و در ادامه‌ به ایران باز گشتم. آن زمان آقای شفیعی مرا به ارم کیش قم برد. او ۲۰ میلیون برای رضایت نامه من پرداخت کرد و ما آن سال در لیگ دوم شدیم. من سپس به تام ایران خودرو رفتم و با آن تیم نیز قهرمان شدم. سپس توسط علی طاهری که خدا به او عزت بدهد با فولاد ماهان اصفهان قرارداد بستم و با خانواده‌ ریختگران ارتباط گرفتم. آن زمان مبالغ چهار برابری می‌گرفتم اما در نهایت من را از اصفهان بیرون کردند و فولاد ماهان دو سال بعدش منحل شد. سپس به گیتی پسند اصفهان رفتم و این تیم نیز قهرمان شد اما آنها من را نخواستند و در ادامه‌ به دلیل پایین آمدن قراردادها یک سال بیرون نشستم. در همان زمان یک تیم چینی من را خواست و در ازای ۲۶ روز بازی ۳۰۰ میلیون معادل سه فصل در لیگ ایران دریافت کردم. همچنین به دلیل رفاقت دیرینه با افشین دبیری به تبریز رفتم و با دبیری قهرمان ایران شدیم اما به خاطر مشکلات خانوادگی مجبور شدم به تهران بیایم و با تیم تاسیسات دریایی کار کنم. دو سال بعد از این اتفاق دبیری نیز منحل شد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در مورد انحلال این تیم نیز بیان‌ کرد: ما تاسیسات دریایی را خیلی زود قهرمان کردیم. قرار بود این تیم ظرف سه سال به قهرمانی برسد ولی زود قهرمان شد و به اشباع رسید. در مجموع هر تیمی که رفتم دو، سه سال بعدش منحل شد. برخی از تیم‌ها با رییس سابق کمیته‌ فوتسال درگیر شدند، رییسی که فقط خودش را دید و به باشگاه‌ها توجهی نکرد. دبیری هم با مسئولان فعلی کمیته‌ فوتسال درگیر شد و منحل کرد. متاسفانه اتفاقات سال ۲۰۱۲ در حال تکرار شدن است. اتفاقاتی که بین باشگاه فولاد ماهان و کمیته‌ فوتسال رخ داد و این باشگاه منحل شد. در سال ۲۰۱۶ پنج تیم هزینه خوبی کردند و لیگ بسیار با کیفیتی داشتیم، به همین دلیل تیم‌ ‌ملی در جام جهانی موفق شد. من به ناظم الشریعه ضمن تشکر از او می‌گویم باید باشگاه‌ها قوی‌تر باشند تا تیم‌ ‌ملی فوتسال بتواند به موفقیت برسد.

شمسایی در ادامه‌ صحبت‌های خود با تاکید بر این که منحل شدن تیم‌ها تقصیر او نیست به ایسنا گفت‌: افرادی مثل غفران پناه، شفیعی، ریخته گران و جنتی فوتسال را به این‌جا رساندند و نباید آنها را فراموش کنیم. حقیقتش این است من همیشه به دنبال تیم‌های مدعی بودم اما در فوتسال تیم‌ها بعد از یکی، دو قهرمانی منحل می‌شود و این وظیفه مسئولان است که کاری کنند تا تیم‌ها همچنان انگیزه حضور در مسابقات را داشته باشند.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در پایان در پاسخ به این سوال که فصل آینده از بین تیم‌های مدعی مس و گیتی پسند کدام یک را برای قرارداد بستن انتخاب می‌کند گفت‌: قرار نیست همیشه قرارداد داشته باشم، اگر شرایط فراهم نباشد، اتفاقی رخ نمی‌دهد و من بیرون می‌نشینم. بنابراین به دنبال بیزنس خودم می‌روم و به خانواده‌ام می‌رسم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، ایران برای رسیدن به فینال در مرحله گروهی با افغانستان، کویت و بحرین همگروه بود و توانست با کسب حداکثر امتیازبه عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود و در این مرحله با پیروزی قاطع برابر قرقیزستان به نیمه نهایی صعود کند و به  مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی جدال سخت با ازبکستان را هم در ضربات پنالتی و با پیروزی پشت سرگذاشتند تا به فینال برسند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی رودرروی میزبان قرار گیرند.

در سمت مقابل هم تایلندِ میزبان با ویتنام، میانمار و چین همگروه بود و به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد و بعد از آن عراق را شکست داد و در نهایت در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست مسابقات شد.

ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است. یوزهای ایرانی برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهند و وحید شمسایی نیز امیدوار است در دومین تجربه حضور در فینال جام ملت‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی، نخستین جام را در کارنامه خود ثبت کند و از سوی دیگر جامی را که سامورایی‌ها در دوره گذشته از ایران گرفتند به کشورمان بازگرداند.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز  از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

شمسایی با بیان اینکه «تایلند تیم بسیار قابل احترامی است،» گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم. این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد این کشور با دقت دید. ما همکاریم اما یکشنبه روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

میگل رودریگو: ایران پادشاه آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند نیز گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

میگل رودریگو ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم