Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@08:57:29 GMT

گرگان| تاب‌آوری استان گلستان در برابر حوادث افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۸۲۵۲

گرگان| تاب‌آوری استان گلستان در برابر حوادث افزایش یافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در استان گلستان خریداری و پایگاه‌های مختلفی هم ایجاد شده است که تاب‌آوری در برابر حوادث را افزایش می‌دهد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ استانها گلستان نظرات

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مرتضی سلیمی ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گلستان یکی از استان‌های خوب در آمادگی، پاسخگویی و اجرای برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم حرکت خوبی ‌که در جمعیت هلال‌احمر استان گلستان و از مدیران قبل شروع شده است، تداوم داشته باشد. امیدواریم فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر با تعامل و هم‌فکری، پایدارتر شود تا این حرکت رو به جلو را ادامه دهد.

سلیمی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر گلستان در برنامه‌های مختلف پیشتاز و خوش‌نام بوده و آمادگی پاسخگویی بالایی دارد و تیم‌بندی‌های آن نیز به خوبی انجام شده است. تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در استان گلستان خریداری و پایگاه‌های مختلفی هم ایجاد شده است که تاب‌آوری در برابر حوادث را افزایش می‌دهد.

وی افزود: ساختمان مرکزی هلال‌احمر این استان پیشرفت خوبی دارد و از نظر فضای فیزیکی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. یکی از مولفه‌های تاب‌آوری آموزش است که در بخش آموزش، جمعیت هلال‌احمر استان گلستان بسیار فعال بوده و امیدواریم این آمادگی را بیش از گذشته داشته باشیم. ‌خریدهایی از نظر تامین امکانات و ماشین‌آلات داشتیم که استان گلستان را ویژه خواهیم دید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مدیرعامل سابق عملکرد خوبی در هلال‌احمر داشت، گفت: ماموریت ‌آقای احمدی در هلال احمر به اتمام رسیده و سازمان تأمین اجتماعی که وی از آنجا مأمور شده بود، این زمان را تمدید نکرد.

در این مراسم از تلاش‌های حسین احمدی قدردانی و محمدعلی هروی نیز به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • امدادرسانی‌ به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری