Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:10:34 GMT

نحوه مدیریت جدید مدارس از مهر ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۸۵۶۸

مدیرکل آموزش متوسطه دوره اول وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت مدارس متوسطه کشور از اول مهر ماه امسال بر اساس طرح تعالی "مدیریت مدرسه" اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، محبی افزود: "برنامه تعالی مدیریت مدرسه" از برنامه‌های ملی این وزارت است و در واقع نوعی ساختار مدیریتی است که با هدف پیشرفت و بهسازی آموزش در مدارس تدوین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی بیان کرد: این طرح در سطح ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور اجرا شده است و از اول مهر همه مدارس متوسطه بر این اساس مدیریت خواهند شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ، ابتدا تمام فعالیت‌های مدارس به یک شاخص استاندارد تبدیل می‌شوند و سپس مدارس مکلف هستند براساس چارچوب از پیش تعریف شده، فعالیت‌های آموزشی خود را انجام دهند.

محبی افزود: در مرحله نهایی نیز ارزیابی بیرونی از فعالیت مدارس انجام می‌شود.

وی همچنین حذف آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دوره اول متوسطه را یادآور شد وگفت: طبق سند تحول بنیادین، این آزمون‌ها غیر علمی بود.

مدیر کل آموزش متوسطه دوره اول وزارت آموزش و پرورش افزود: برگزاری آزمون‌ها بر اساس استعدادهای دانش آموزان، در پایان سال نهم تحصیلی منطقی و علمی‌تر است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش