Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: متاسفانه در حال حاضر مصرف گرایی در بین مردم رواج پیدا کرده و اینطور قلمداد می شود که هر چه تشریفات بیشتر باشد جایگاه بهتری بین مردم داریم.

وی افزود: باید در رسانه ها به خصوص رسانه ملی تجدید نظر صورت بگیرد و بیشتر مردم را به مست قناعت سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت و خوب و درست زندگی کردن از نکاتی است که همه ما به خصوص رسانه ها در مورد آن کم کاری کرده اند. ما خودمان برای ورود به این قضیه محور مسابقه ها و برنامه هایمان را گزارش های مردمی در خصوص قناعت قرار داده ایم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: حداقل نگاه اهالی رسانه بهتر شده ولی باز هم در سیر تولید برنامه های متفاوت رسانه ملی باید بازبینی هایی انجام دهد و در ویترین کار و محتوایی که لا به لای برنامه هاست کالای لوکس را تبلیغ نکند. الگو سازی های متقابل می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان