Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@02:30:24 GMT

تایید پذیرش بنزین در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۹۰۶۹

تایید پذیرش بنزین در بورس انرژی

به گزارش جهان نيوز، سید علی حسینی درباره پذیرش بنزین در بورس انرژی و صادرات از طریق این بورس گفت: بنزین در بورس انرژی ایران پذیرش شده است.
  ، مدیرعامل بورس انرژی افزود: همچنین سایر محصولات پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز فرایند پذیرش را طی کرده و به محض اراده ستاره خلیج فارس، عرضه آنها در بورس انرژی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره خلیج فارس بیش از ۴ هزار میلیارد ریال از طریق بورس انرژی تامین مالی کرده است.

ارزش معاملات در سال ۹۶
وی ادامه داد: ارزش معاملات بورس انرژی در سال ۱۳۹۶ رشد ۸۲ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۵ داشته است. همچنین ارزش معاملات اوراق سلف موازی در سال ۱۳۹۶ رشد ۱۱۵ درصددی نسبت به سال ۱۳۹۵ داشت.

پیچیدگی‌های عرضه نفت خام
وی در مورد عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت: عرضه نفت خام در کمیسیون فرعی دولت مطرح و در کمیسیون اصلی دولت متوقف شد و مشکل عرضه نفت خام بورس انرژی نیست بلکه در حال حاضر باید از خدمات شرکت سپرده‌گذاری برای تسویه ارزی استفاده کنیم که در مقطع فعلی موافقت نشده است. وی اضافه کرد: طبق قانون برنامه ششم دولت موظف به عرضه نفت خام و فرآورده‌های نفتی در بورس است.

مذاکره برای عرضه گاز
مدیرعامل بورس انرژی از آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت خام در این بورس خبر داد و در مورد راه اندازی و عرضه گاز در بورس انرژی گفت: بورس انرژی نشستی اوایل سال ۱۳۹۷ با مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران برای عرضه گاز در بورس انرژی خواهد داشت. حسینی در ادامه گفت: بورس انرژی آمادگی کامل برای عرضه گاز دارد و ما در این مورد پیشنهاد به شرکت ملی گاز ایران داده‌ایم.
 
 منبع:ایبنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • معمای بنزین در ایران
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول