Web Analytics Made Easy - Statcounter

چوئه چونگ وون گفت: ورزش زورخانه‌ای قدرت ورزشکاران را بسیار افزایش می‌دهد و آشنایی با این ورزش دارم. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، چوئه چونگ وون ظهر امروز در غرفه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آمد و از نزدیک با فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه آن بود که وی به خوبی این ورزش را می‌شناخت. رئیس کره‌ای تکواندو جهان گفت: من این ورزش را در روسیه و کازان هم دیده‌ام که طرفداران بسیار زیادی دارد.

چوئه چونگ وون عنوان کرد: تلفیق حرکات این ورزش باعث آمادگی جسمی بالای ورزشکاران می‌شود و قدرت آنها را افزایش قابل توجهی می دهد.

حیدر فرمان ظهر امروز با حضور در غرفه فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به تبادل نظر با نمایندگان حاضر در آن پرداخت.

وی عنوان کرد: شورای المپیک آسیا شناخت کاملی از این ورزش دارد و می دانیم که فعالیت های شما در عرصه بین المللی گسترش بیشتری پیدا کرده است.

رئیس دپارتمان بازی‌های آسیایی شورای المپیک آسیا ادامه داد: همواره حضور در بازی‌های آسیایی و بازی‌های داخل سالن با استقبال ورزش‌ها مواجه می شود و همین نیز کار را سخت می‌کند. ورزشهای زورخانه ای باید مسیر ورود را با دقت و به صورت حرفه ای طی کند.

حیدر فرمان اظهار داشت: حضور و تلاش فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه در عرصه های بین المللی مانند همایش اسپورت اکورد در این راستا قابل توجه است و می تواند کمک ویژه ای برای موفقیت شما باشد.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد