Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@21:15:08 GMT

بازیگری که ربوده شد تا برای کره‌شمالی بازی کند! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۹۳۰۵

بازیگری که ربوده شد تا برای کره‌شمالی بازی کند! +عکس

بازیگر زن اهل کره‌جنوبی که مدعی بود برای ساخت فیلم تبلیغاتی به دست عوامل حکومت کره‌شمالی دزدیده شده، در ۹۱ سالگی از دنیا رفت.

خبرآنلاین: چوی ایون-هی بازیگر زن سرشناس اهل کره‌جنوبی که در اواخر دهه ۷۰ میلادی از سوی نیرو‌های حکومت کره‌شمالی دزدیده شده بود تا در فیلم‌های آن‌ها بازی کند، درگذشت.

همسر پیشین او نیز که کارگردان مشهوری بود، چند ماه پس از ربوده شدن او به سرنوشت مشابهی گرفتار شد و گروه فیلمسازی تبلیغاتی حکومت کره‌شمالی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته کره‌شمالی همواره اتهام دزدیدن این هنرمندان را رد کرده است و در آن زمان اعلام کرد که آن‌ها به کره‌شمالی پناهنده شدند.

این بازیگر سال ۱۹۲۶ متولد شد و از اواخر دهه ۴۰ میلادی پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در همکاری با شین سانگ اوک که در آن روزگار همسرش بود به ستاره سینمای کره‌جنوبی تبدیل شد، اما در اواخر دهه ۷۰ میلادی و پس از طلاق در حرفه بازیگری افت چشمگیری داشت.
در همین دوران بود که پیشنهادی از یک تاجر هنگ‌کنگی دریافت کرد تا با امضای قراردادی با یک کمپانی فیلمسازی دوران اوجش را احیا کند.
بر اساس اطلاعات کتابی با عنوان «فیلمسازی کیم جونگ ایل» او پس از سفر به هنگ‌کنگ دزدیده و به ویلایی لوکس در کره‌شمالی منتقل می‌شود.

شین سانگ اوک پس از گم‌شدن این بازیگر برای یافتن او به هنگ‌کنگ سفر کرد و پس از مدتی او نیز دزدیده شد.

کیم جونگ ایل علاقه زیادی به سینِما داشت و امیدوار بود که با حضور این دو ستاره سینمای کره‌شمالی را در سطح بین‌المللی مطرح کند. این زوج سینمایی پس از هشت سال حضور در کره‌شمالی سرانجام موفق شدند که اعتماد رهبر این کشور را برای سفر به وین برای تبلیغ فیلمشان جلب کنند و در آنجا به سفارت آمریکا پناهنده شدند.

آن‌ها یکسال بعد به کره‌جنوبی بازگشتند. داستان این زوج سینمایی سال ۲۰۱۶ در فیلم «عشاق و حاکم ستمگر» روی پرده سینِما رفت. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MyG

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نجات کودک 4 ساله در گروگان‌گیری مسلحانه

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش (فیلم)
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت