Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جلال شریعتی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج صبح امروز در جلسه عقد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه آزاد و شهرداری و شورای شهر در سنندج، گفت: مدیریت یک نوع علم است و بهره‌گرفتن از تکنولوژی‌های جدید و به روز کردن اطلاعات می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست و صحیح تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کمیسیون‌های مختلفی در شورای شهر تشکیل شده که هر کدام از این کمیسیون‌ها با تشکیل کارگروه‌های مختلفی و دعوت از اساتید برجسته دانشگاه و صاحب نظران سعی شده که به بهترین نحو ممکن در راستای رصد و بررسی مشکلات اقدام شود.

وی افزود: تعامل  و همکاری شهرداری وشورای شهر با دانشگاه آزاد موجب می‌شود که از علوم و تجربیات هم استفاده لازم را ببرند و با استفاده از خرد جمعی و با توجه به امکانات موجود در راستای رفع معضلات شهری تلاش کرد.

شریعتی تاکید کرد: اگر مدیران در قبال مردم و مسولیتی که قبول کرده‌اند احساس مسولیت کنند می‌‌توانند خدمات و اقدامات مناسبی را انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با عقد تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود هم به بهترین نحوه ممکن در راستای رفع مشکلات سطح شهر و توسعه همه جانبه سنندج گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ د م

عقد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و شهرداری و شورای شهر در سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود