Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:36:32 GMT

مشهد|استقبال و تشییع پیکر ۲ شهید مرزبانی در مشهد+ فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۹۷۹۳

مشهد|استقبال و تشییع پیکر ۲ شهید مرزبانی در مشهد+ فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

پیکر دو شهید مرزبانی امروز در مشهد مورد استقبال قرار گرفت و تشییع شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پیکر دو شهید مرزبانی که در میرجاوه و درگیری با اشرار به شهادت رسیده بودند امروز در مشهد مقدس تشییع شد.

پیکر این دو شهید امروز ابتدا وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد و سپس از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جمع کثیری از مردم شهیدپرور مشهدمقدس و مسئولان استانی و شهری و کشوری حضور داشتند و عطر و بوی شهادت بار دیگر مشهدالرضا(ع) را لبریز کرده است.

جمع کثیری از مردم مشهدمقدس با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان شهدای راحل تجدید بیعت کردند و نشان دادند قدردان زحماتی هستند که نیروهای مرزی برای ارتقای امنیت کشور صرف می‌کنند.

در پایان این مراسم، با حضور آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، نماز میت بر پیکر این دو شهید با حضور پرشور مردمی در بارگاه منور رضوی اقامه شد.

به گزارش تسنیم، استوار یکم وحید حسین‌زاده و شهید ابوالفضل غلامپور در درگیری با اشرار در مرز میرجاوه به شهادت رسیدند؛ شهید وحید حسین‌زاده یکی از دو شهید میرجاوه زاده شهرستان قوچان در استان خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

زهرا آهنگرزاده گفت: این بارش ها در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا