Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که بانک ها نگاه خود را تغییر دهند، چرا که طبق عقود اسلامی عمل نمی کنند، اظهار کرد: اگر سپرده ها در تولید سرمایه گذاری شود مشکل اشتغال کشور نیز حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص رسالت این اتاق در گلستان گفت: رسالت اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی، شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری و هدایت فعالان اقتصادی به این سو می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت خوبی در راستای توسعه کسب و کار است که از این طریق، قوانین مزاحم، شناسایی و بررسی می شود.

"چوپانی" تصریح کرد: اتاق بازرگانی گرگان؛ جلساتی در راستای صدور روادید با ترکمنستان برگزار کرده است که خوشبختانه به نتیجه خوبی رسید و با معرفی اتاق های دو طرف، این امر تسهیل می شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که تثبیت نرخ ارز در سال جاری اتفاق خوبی بود که توسط دولت انجام شد، اظهار  کرد: زیر ساخت ها در حال فراهم سازی است اما باید نگاه ها نیز تغییر کند، کیفیت خدمات نیز توسط دستگاه های اجرایی باید افزایش یابد.

وی در خصوص عملکرد بانکها، عنوان کرد: بررسی شود که چرا مردم اکثرا به سپرده گذاری در بانک تمایل دارند، اگر سپرده ها در تولید سرمایه گذاری شود مشکل اشتغال کشور نیز حل خواهد شد.

"چوپانی" در پایان خاطر نشان کرد: بانک ها بایستی، نگاه خود را تغییر دهند چرا که طبق عقود اسلامی عمل نمی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌‍گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران