Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:48:50 GMT

مسابقات کبدی جوانان کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۰۳۵۹

مسابقات کبدی جوانان کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود

سنندج - مسابقات کبدی جوانان پسر و دختر کشور به مدت شش روز در اردیبهشت ماه با حضور استان هایی از سراسر کشور به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، مسابقات کبدی جوانان پسر و دختر کشور با حضور استان های سراسر کشور به مدت شش روز در اردیبهشت ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پسران، شرکت کنندگان طی روزهای ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه و ورزشکاران بخش دختران نیز طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن آزادی سنندج به رقابت خواهند پرداخت.

این رقابت ها به منظور توسعه این رشته ورزشی و احیای مجدد آن در استان کردستان به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کبدی کردستان و همکاری فدراسیون برگزار خواهد شد.

وزن کشی پسران عصر روز شنبه ٨ اردیبهشت ماه برگزار می شود و وزن قانونی بازیکنان شرکت کننده ٧٢کیلوگرم اعلام شده است.

همچنین با اعلام فدراسیون، وزن کشی بخش دختران عصر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه انجام می گیرد و وزن قانونی بازیکنان شرکت کننده ۶۷ کیلوگرم خواهد بود.

گفتنی است، نفرات برتر مسابقات کبدی جوانان پسر و دختر کشور جهت حضور در اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی فدراسیون انتخاب خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز