Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاری مدیر سازمان دانش آموزی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برگزاری نهمین انتخابات نمایندگان مجلس دانش آموزی در شیراز گفت: ۱۱۰ نفر از دانش آموزان پسر منتخب از شهرستان ها، منطقه و ناحیه شرکت کردند که از این تعداد ۹ نفر انتخاب می‌شوند و ۵ نفر از آنان به عضویت شورای دانش آموزی استان و ۴ نفر به مجلس دانش آموزی کشور راه می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۸ دانش آموز راه یافته به مجلس دانش آموزی کشور که در طی دو روز انتخاب شده اند مشاوران مدیر کل آموزش و استان فارس خواهند بود و در نشست‌هایی که با حضور معاونان آموزش و پروش برگزار می‌شود نقش اساسی خواهند داشت.

کلاری اظهار امیدواری کرد: حضور دانش آموزان راه یافته به مجلس دانش آموزی بتواند روند توسعه کیفی آموزش و پرورش را در استان گسترش دهد و دیدگاه‌ها و برنامه‌های دانش آموزان استان را در سطح کشور مطرح کنند.
انتهای پیام/ت

برپایی نهمین انتخابات نمایندگان مجلس دانش آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

به گزارش جماران، تقریبا هر دو سال یک بار انتخابات عمومی در کشور ما برگزار می شود. در اردیبهشت ماه سال 1403، دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد. بنابراین در لایحه بودجه 1403، برای برگزاری انتخابات، 176 میلیارد تومان بودجه هزینه ای در نظر گرفته شده است.

 

همچنین یکی از برنامه های شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403 ، «نظارت بر انتخابات» است که در این زمینه 44 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

مرکز پژوهش های مجلس در گزارش خود تاکید کرده است: در این زمینه نکته مهم این است که می توان با تجدیدنظر در مکانیسم برگزاری انتخابات، در هزینه های عمومی کشور صرفه جویی کرد.

             

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی