Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:06:57 GMT

شمسایی: چرا تیم قهرمان باید ۴۰ میلیون ورودی بدهد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۰۶۴۳

شمسایی: چرا تیم قهرمان باید ۴۰ میلیون ورودی بدهد؟

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی علت انحلال این تیم را عدم حمایت های لازم از سوی کمیته فوتسال می داند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال تاسیسات دریایی که در چند سال اخیر به قهرمانی های زیادی در سطح ایران و آسیا با سرمربیگری وحید شمسایی رسیده بود، چند روز قبل اعلام انحلال کرد تا اتفاقی که در والیبال برای بانک سرمایه رخ داد؛ حالا در فوتسال تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید شمسایی، بازیکن اسبق تیم ملی و مربی فوتسال پیرامون علت انحلال تیم تاسیسات دریایی به رادیو ورزش گفت: متاسفانه این نقطه تاریکی برای فوتسال کشور ماست و هر ساله گریبانگیر تیمهای معتبر می شود و امسال هم شامل تاسیسات دریایی شد. با آمدن یک مدیر مثل دکتر منوچهری تیم قهرمان آسیا می شود و بعد با تغییر مدیریت تیم پر افتخار قاره خیلی راحت کنار گذاشته می شود و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. این نشان می دهد که فوتسال ما دارای هیچ برنامه خاصی نیست و متاسفانه یکی پس از دیگری تیم های بزرگ کناره گیری می کنند.


وی ادامه داد: سال گذشته تیم تاسیسات حدود ۱۵۰ میلیون تومان از جیب خود داد تا مسابقاتش پخش مستقیم شود. چرا کمیته مسابقات ما نباید راهبردی برای پخش مستقیم مسابقات داشته باشد تا تیمها بتوانند اسپانسر بگیرند و ادامه حیات دهند یا چرا به تیمی که قهرمان شده بها داده نمی شود و سال بعد برای شرکت در مسابقات ۴۰میلیون تومان ورودی پرداخت می کند؟


وی در آخر یادآور شد: ما ساختار و برنامه ریزی نداریم. اگر این ضمانت وجود داشته باشد که اگر باشگاهی کنار برود؛ باید ضرر مالی دهد؛ دیگر این گونه اتفاقات نمی افتد. الان ۵ تیم دیگر لیگ برتر هم قصد تیمداری ندارند و بدتر از همه این است که تیمی که قهرمان می شود؛ می رود.


همچنین عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درخصوص علت انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی بیان کرد: تاسیسات دریایی یکی از باشگاه های بسیار خوب فوتسال بود که در دوره کوتاهی ۲ قهرمانی بدست آورد و ما از عملکردش خیلی راضی بودیم. متاسفانه به لحاظ امکانات و بودجه ای که برای ادامه کار باید فراهم می شد؛ تاسیسات دریایی دچار مشکلات مالی شده و تیمش را منحل کرد. ما حتی همراه با کفاشیان نزد مدیرعامل تاسیسات دریایی رفتیم تا تعامل داشته باشیم و می خواستیم از طریق فدراسیون و کمیته فوتسال کمک کنیم تا کار را ادامه دهند و شاهد ترک تاسیسات دریایی نباشیم ولی متاسفانه خود صنعت نفت و بخصوص بخشی که در این خصوص باید به تجهیزات دریایی اجازه می داد؛ همکاری نکردند که باعث شد این تیم منحل شود. متاسفانه این یکی از معضلاتی است که گریبانگیر ورزش کشور شده است.

وحید شمسایی تاسیسات دریایی لیگ برتر فوتسال فوتسال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب

ایسنا/فارس هر قدر که آرامگاه خواجوی کرمانی در شهر شیراز شناخته شده است و همواره عده‌ای را جهت تفریح و تفرج در خود جای می‌دهد، اما خود او، شخصیت و جایگاه ادبی‌اش کمتر برای مردم شناخته شده است.

در یکی از جذابترین نقاط شهر شیراز و در جوار دروازه‌ قرآن، آرامگاه شاعری برجسته از قرن هشتم هجری قرار دارد که به خصوص در ایام نوروز، گردشگران زیادی را هم در خود جای می‌دهد.

کمال‌الدین ابوالعطاء محمودبن علی‌بن محمود، معروف به خواجوی کرمانی و متخلص به «خواجو» در کرمان متولد شده و در همانجا به تحصیل علوم و فنون متداول مشغول شد. سپس سفری طولانی را آغاز کرد تا به سیر و سیاحت بپردازد.

او به زیارت کعبه رفت و بعدها نیز مدتی درتبریز و شیراز به سر برد. وی به غیر از دیوان قصاید و غزلیات، خمسهٔ نظامی گنجوی را نیز جواب داده است.

خواجو در سال ۷۵۳ هجری قمری در شهر شیراز دار فانی را وداع گفت و در بالای تنگ الله اکبر شیراز به خاک سپرده شد.

امروز، ۸ فروردین با برخی از بازدیدکنندگان از آرامگاه این شاعر بزرگ، صحبت کردیم.

پدری اهل شهرستان زرند استان کرمان همراه با همسر و فرزندانش برای سفری چند روزه به شیراز آمده‌اند. او در خصوص چراییِ انتخاب مقبره خواجو به عنوان یکی از اهداف گردشگری خود گفت: آمده بودیم تا از دروازه قرآن دیدن کنیم و با آن عکس بگیریم، اما متوجه مجسمه‌ای در کنار دروازه شدیم که کنجکاوی بچه‌ها را برانگیخت.

وی افزود: وقتی دخترم پرسید که این کرمانی کیست و چرا آرامگاه او در شیراز است، نمی‌دانستم چه جوابی بدهم. خود من به عنوان یک کرمانی، با نام این شاعر آشنا نبودم و برایم جالب بود که در شهر شیراز و در چنین نقطه زیبایی، برای او آرامگاه ساخته‌اند.

این مسافرِ شیراز قول داد که شناخت از شاعر هم‌استانی خود را از همین امروز شروع کرده و به فرزندان خود نیز بیاموزد.

پدر دیگری نیز که اهل شهر شیراز بود و همراه با همسر و دختر خود به بازدید آرامگاه خواجو آمده بود، گفت: سال‌ها بود که اینجا نیامده بودم و این بار هم به اصرار دخترم آمدم.

وی در پاسخ به این سئوال که چقدر از خود خواجوی کرمانی شناخت دارد، گفت: متاسفانه هیچ شناختی ندارم و دخترم هم بیشتر برای منظره و چشم‌انداز زیبا، ما را به اینجا آورد تا عکس بگیرد.

این مرد شیرازی بهترین مکان دیدنی شیراز را «باغ ارم» عنوان کرد و گفت: از کودکی در شیراز زندگی می‌کنم و هیچ نقطه‌ای مانند باغ ارم به من آرامش نمی‌دهد.

مرد جوانی که از استان مازندران نیز همراه با خانواده خود به آرامگاه خواجوی کرمانی آمده و حالا در حال خروج از مجموعه بود، به خبرنگار ایسنا گفت: واقعا از حضور در این مکان لذت بردم و حال همه ما خوب شد.

وی در خصوص شناختش از شاعر کرمانی نیز گفت: متاسفانه شناخت چندانی ندارم و فقط می‌دانم شاعر قرن هشتم بوده و ظاهرا حضرت حافظ نیز از خواجو الگو می‌گرفته است.

در کنار مقبره، یک نفر به عنوان راهنمای گردشگری نیز حضور داشت. از او پرسیدیم: گردشگران چقدر درباره خواجو از شما سوال می‌پرسند؟

خانم راهنما پاسخ داد: متاسفانه خیلی به ندرت. نه شناخت چندانی از خواجو دارند و نه سوالی می‌پرسند. بیشتر افراد برای عکس گرفتن با آبشار و لذت بردن از فضا و چشم‌انداز به اینجا می‌آیند.

وی ادامه داد: زمانی که در آرامگاه سعدی یا حافظ مستقر می‌شویم، افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و سوالات مختلفی درباره زندگی و شخصیت آنها می‌پرسند اما در آرامگاه خواجو سرمان همیشه خلوت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • نکاتی مهم درباره کفاره روزه
  • «خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی