Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده اجرای کل رینگ حفاظتی اصفهان دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید این اعتبار طی پنج سال تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه سیاست‌گذاری پروژه‌های سال جاری و رینگ حفاظتی شهر اظهار کرد: رینگ حفاظتی شهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اصفهان بعد از قطار شهری محسوب می‌شود که همت جمعی برای اجرای این پروژه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری امسال بودجه قابل‌ توجهی برای رینگ حفاظتی شهر در نظر گرفته و حتی اجرای آن را اولویت‌بندی نیز کرده است، افزود: اجرای بخش‌هایی از رینگ به‌خصوص در شمال شرقی شهر که خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند و جایگزینی ندارند در اولویت قرار دارد از این رو امسال در برنامه کاری احداث تقاطع‌های غیر همسطح کارخانه قند و شهید اردستانی در دستور کار قرار دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در رینگ حفاظتی شهر اصفهان ۳۹ تقاطع غیرهمسطح به‌منظور حفاظت از حریم شهر و اراضیکشاورزی و جلوگیری از توسعه نامتوازن شهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه ضرورت دارد، تاکید کرد: با روند توسعه فعلی شهر و ترافیک آن، رینگ حفاظتی شهر باید اجرایی شود.

مظفر با بیان اینکه رینگ حفاظتی شهر به طول ۷۸ کیلومتر است، گفت: ۴۵ کیلومتر این حلقه در داخل شهر اصفهان و مابقی در شهرستان‌های اطراف قرار دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای کل رینگ حفاظتی شهر اصفهان دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، عنوان کرد: اجرای بخش های حلقه حفاظتی داخل شهر اصفهان یعنی ۴۵ کیلومتر این رینگ به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس برنامه پنج ساله، این اعتبار تأمین خواهد شد.  

وی طرح ادامه بلوار فرزانگان را برای کاهش ترافیک و تصادفات در مناطق ۱۰ و ۱۴ مهم خواند و افزود: یکی از خواسته‌های شهروندان تسهیل در تردد بلوار فرزانگان است در این راستا اجرای طرح ادامه بلوار فرزانگان در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش ایمنا، رینگ حفاظتی از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و به سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله ( واقع در خمینی‌شهر )، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن ( محدوده زندان )، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، نمایشگاه بین‌المللی( سایت جدید )، شهر رؤیاها ، میدان مرکزی میوه و تره‌بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: امسال و با توجه به تقارن مبارک بهار قرآن و طبیعت، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بیش از یک ماه از تاریخ بیست و چهارم اسفند تا پایان روز بیست و چهارم فروردین و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به طول انجامید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های آمارهای کمیته آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است در طی این مدت تعداد ۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۴۲ نفر گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: آمارها حاکی است در طی یک ماه فعالیت ستاد سفر استان، تعداد ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۵۶ نفر گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در اقامتگاه‌های رسمی، مدارس آموزش و پرورش و کمپ‌های شهرداری به ویژه کمپ موقت شهرداری اصفهان اقامت کردند.

کد خبر 6079497

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند