Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:39:26 GMT

تأخیر ۶ ماهه در تحویل سراتوی ۱۷ روزه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۰۳۹

تأخیر ۶ ماهه در تحویل سراتوی ۱۷ روزه + عکس

در بازار بلاتکلیف خودروهای وارداتی فروشندگان خودرو هم در قالب شرکت یا آگهی ضمن استفاده از شگردهای خاص و اعلام نرخ های غیر معقول سعی در جذب مشتری برای فروش خودرو می کنند غافل از آنکه خبری از تحویل خودرو توسط آنها نیست. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ اقتصادی صنعت، معدن و تجارت نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار خرید و روش خودروهای وارداتی از تیرماه سال گذشته با اتفاقات متعددی روبه رو شده که همین امر التهابات این بازار را هر روز بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این اوضاع نابسامان بسیاری از شرکت ها سوء استفاده کرده و به بهانه های مختلف از جمله نوسانات نرخ ارز و مشکلات ثبت سفارش خودرو در صدد افزایش قیمت محصولات خود بر آمده اند که این امر تشدید رکود بازار افزایش داده است.

علاوه بر این فروشندگان خودرو هم در قالب شرکت یا آگهی های مختلف ضمن استفاده از شگردهای خاص و اعلام نرخ های غیر معقول سعی در جذب مشتری برای فروش خودرو می کنند غافل از آنکه خبری از تحویل خودرو نبوده و در نهایت فقط وعده ماه های آینده را به خریداران می دهند.

 در همین زمینه موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل به تسنیم گفته بود: از مردم درخواست می کنیم  فریب شرکت های غیرمجاز را نخورند، اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شکایت های متعددی به اتحادیه ارسال شده که در حال بررسی آنها هستیم، افزود: برخی از این شرکت‌های غیر مجاز پول ماشین را نقداً از مشتری دریافت می‌کنند و آنها هم به امید سود بیشتر و خرید خودروی ارزان تر از قیمت بازار این پول ها را پرداخت می‌کنند.

به عنوان نمونه اخیراً فروشگاه زنجیره ای خودرو تحت عنوان کارما با وعده تحویل 17 روزه تعدادی از خودروها مبالغی را از مردم دریافت کرده در حالی که بعد از گذشت بیش از 17 روز خبری از خودرو نبوده و شرکت مدام وعده ماه های آینده را به خریداران می دهد.

فردی که در بهمن ماه 96 یک خودروی سراتو سدان از این فروشگاه خریداری کرده به خبرنگار تسنیم می گوید: در زمان ثبت نام 50 میلیون تومان به حساب آنها واریز کردم و در قرارداد درج شد که تحویل خودرو ظرف 17 روز آینده است، در صورت تأخیر هم سود سالانه 18 درصد روز شمار به خریداران پرداخت می کنیم. در حال حاضر بیش از دو ماه از خرید من می گذرد و هنوز فروشگاه خودرویی به بنده تحویل نداده است.

وی با بیان اینکه با مراجعه به آنها اعلام کردم که از خرید خود منصرف شده و پول من را برگردانید، افزود: آنها در پاسخ گفتند می توانی تا خرداد ماه صبر کنی تا پول یا خودروی ثبت نامی را به شما تحویل دهم اما تا آن روز به هیچ عنوان امکان برگشت پول شما را نداریم.

     

انتهای پیام/    

R1012125/P1010113/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروهای تصادفی به خصوص چپی قیمت های عجیب و غریبی در بازار آزاد دارند.

با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه داخلی‌ها بسیار بالا رفته دیگر انتظار قیمت های پایین برای مدل‌های چپی را نباید داشت. به عنوان مثال یک دنا چپی مدل ۹۶ حدود ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

روزگار خودرو نوشت: پراید چپی مدل ۸۴ با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۶۸ میلیون تومان آگهی شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل سال ۹۶ چپی هم با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888842

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • روایتی از تأخیر در تخصیص گازوئیل به ناوگان برون شهری بر اساس عملکرد