Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:05:36 GMT

آخرین جزییات از سرنشینان مفقودی بالگرد سانحه دیده‌

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۱۰۷

آخرین جزییات از سرنشینان مفقودی بالگرد سانحه دیده‌

با گذشت بیش از ۱۳ ساعت از سقوط بالگرد اجاره‌ای شرکت نفت فلات قاره ایران در آب‌های خلیج‌فارس، عملیات جستجو برای یافتن دو سرنشین ناپدیدشده این بالگرد ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: با گذشت بیش از ۱۳ ساعت از سقوط بالگرد اجاره‌ای شرکت نفت فلات قاره ایران در آب‌های خلیج‌فارس، عملیات جستجو برای یافتن دو سرنشین ناپدیدشده این بالگرد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارششرکت نفت فلات قاره ایران، سانحه سقوط بالگرد اجاره‌ای شرکت نفت فلات قاره ایران متعلق به شرکت ساخه در آب‌های خلیج‌فارس حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه) روی داد.

یک فروند بالگرد «بل ۲۱۲» متعلق به شرکت پیمانکار که در اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران بوده، از سکوی رسالت در محدوده منطقه لاوان به‌منظور انتقال یکی از همکاران که دچار سکته قلبی شده بود به سمت جزیره کیش به پرواز درآمد که چهار دقیقه پس از پرواز، دچار سانحه شد و روی آب سقوط کرد.

شناور‌های سکو به سرعت پس از بروز سانحه، به منظور انجام عملیات جست‌وجو و نجات به محل اعزام شدند و سه نفر از سرنشینان بالگرد را یافتند که متأسفانه دو تن از سرنشینان بانام‌های جواد کاراندیش، مسئول تعمیرات سکو‌های دریایی و بهروز اشکان، پزشکیار فوت کرده بودند و سید محمد سهیلی، کاپیتان دوم بالگرد برای انجام عملیات درمانی به جزیره کیش منتقل شد.

پس از بروز این حادثه، کمیته بحران در ستاد تهران و منطقه لاوان تشکیل‌شده و صبح امروز (۲۹ فروردین‌ماه) نیز مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران به‌منظور بررسی ابعاد حادثه و وضعیت سرنشینان ناپدیدشده بالگرد وارد منطقه لاوان شده‌اند.

شرکت نفت فلات قاره ایران با بسیج همه امکانات و نیرو‌ها و اعزام شناور‌ها و غواصان، عملیات جست‌وجو برای نجات علی فتاحی (خلبان) و بهروز موسوی ۲ سرنشین دیگر بالگرد را با جدیت دنبال می‌کند. با توجه به وضع جوی نامناسب و مواج بودن دریا، عملیات جست‌وجو با دشواری دنبال می‌شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Myv

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز