Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:13:25 GMT

سامانه نیما دوشنبه هفته آتی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۱۸۴

به گزارش ایلنا؛ ولی‌اله سیف با بیان اینکه، هیچگونه مشکلی برای واردکنندگان و صادرکنندگان وجود ندارد، اظهار داشت: فعالیت سامانه نیما در روزهای پایانی سال ۹۶ آغاز و اطلاعات نیز به این سامانه وارد شده است.

وی افزود: این سامانه دوشنبه هفته آینده ( ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت کامل رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل بانک مرکزی، گفت: تمامی اطلاعات لازم تا روز دوشنبه در این سامانه وارد خواهد شد و عدم ورود به سامانه به معنی وجود ایراد در فرآیند انجام این کار نیست و مراحل به صورت کامل در حال انجام است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی دولت روزهای پایانی سال رییس جمهور معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد