Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@21:10:57 GMT

شکستن انحصار تلگرام گزینه روی میز است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۳۱۹

شکستن انحصار تلگرام گزینه روی میز است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محمد صادق افراسیابی روز چهارشنبه در دومین نشست هم اندیشی مسئولان رسانه های دیجیتال و فضای مجازی با مدیران پیام رسان های بالای یک میلیون کاربر داخلی تاکید کرد: براین باوریم که در فرایند مهاجرت و انتقال از پیام رسان های خارجی به داخلی نباید کمترین دغدغه ای برای کاربران به ویژه در حوزه کسب و کارهای دیجیتال وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راهکارهایی وجود دارد که بدون لطمه به افراد و کاربران و با هم اندیشی با پیام رسان های داخلی از این مرحله عبور کنیم.
این مدرس علوم ارتباطات و فضای مجازی اضافه کرد: امروز شرکت های دانش بنیان با ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در کشور وجود دارد که بر مسئله فرایند انتقال و کوچ از پیام رسان های خارجی به داخلی و بومی کار می کنند تا کمترین مشکلی برای مردم و مخاطبان بوجود نیاید.
افراسیابی تصریح کرد: امروز مسئولان نظام با توجه به برخی مسائل از جمله ضرر و زیان های فراوان تلگرام، به این نتیجه رسیده اند تا هرچه سریع تر روند انتقال و کوچ از پیام رسان خارجی به داخلی و بومی مهیا شود.
مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای کشور شکستن انحصار پیام رسان های خارجی به ویژه تلگرام را برای کشور مهم دانست و گفت: بیشتر اجزای مرتبط نظام به نوعی درگیر ارائه راهکارهای مختلف برای این نقل و انتقال هستند تا کار و روند به نحو احسن انجام شود.
معاون فرهنگ سازی و توسعه کسب و کارهای دیجیتال وزارت فررهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیازمند همدلی و همراهی همگان در حرکت ملی این نقل و انتقال از پیام رسان های خارجی به داخلی هستیم.
وی افزود: نباید در جریان این کوچ و انتقال، استرسی به جامعه وارد شود.
نخستین نشست هم اندیشی مسئولان رسانه های دیجیتال و فضای مجازی با مدیران پیام رسان های بالای یک میلیون کاربر داخلی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و برخی از اعضای مرکز ملی فضای مجازی هفته گذشته برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران