Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان آنام گفت: وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و نجاتش دادیم  و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

جواد افشار کارگردان سریال آنام در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره این سریال گفت: "آنام" هم مثل همه کارهای من تکه و بخشی از عمر من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال و نیم درگیر این پروژه بودیم و بالاخره تصویربرداری آن به پایان رسید.

وی در همین راستا افزود: یک سال و یک روز فیلمبرداری این کار به طول انجامید و این زمان تنها مختص ضبط آن بود و حدود 6 ماه هم مشغول پیش تولید آن بودیم.

کارگردان "کیمیا" درباره قصه و موضوع "آنام" اظهار کرد: آنام قصه ای داشت که دوستش داشتم، برایم جذاب بود و مخاطب هم آن را دوست دارد. چون قصه را دوست داشتم در اجرا به ذوق آمدم و سعی کردم با عشق کار کنم. همه آثاری که ساخته ام این گونه بوده اما آنام را یک جور دیگری دوست داشتم.

افشار به جزئیات تولید و مسائلی که وجود داشت اشاره و بیان کرد: آنام سختی های زیادی در تولید داشت با توجه به محدودیت ها و مشکلات مالی که پیش رو داشتیم سعی کردیم این مشکلات را تحمل کنیم تا خروجی بهتری داشته باشیم به همین دلیل به آذربایجان رفته و در روستاهای محروم و دورافتاده با سختی های بسیار زیاد، محدودیت ها و محرومیت ها توانستیم تصاویر زیبا و خروجی خوب و قصه های ناب روایت کنیم که برای مخاطب تازگی داشته باشد و دوستش داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق روی داد.

وی درباره اینکه فیلمبرداری در آذربایجان دلیل خاصی دارد یا خود او آذری است  افزود: همه آذری ها را دوست دارم و دوستان زیادی در آذربایجان، تبریز، ارومیه و اردبیل دارم اما آذری نیستم بلکه اهل قم هستم.

این کارگردان به بیان خاطره ای از سریال آنام پرداخت و توضیح داد: وقتی سکانس مرگ خان با بازی سیروس گرجستانی را ضبط می کردیم این هنرمند باید روی درخت می نشست و ساز می نواخت و به آرامی در همان حال با تکیه بر درخت چشمانش بسته می شد و فوت می کرد. ضبط این صحنه را کلید زدیم و وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و او را نجات دادیم  و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

افشار به پیشنهاداتی که در حال حاضر برای فیلمسازی دارد اشاره و خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد مطرح است اما در حال بررسی هستیم که کدام یک را برای تولید شروع کنیم و فکر می کنم در هفته های آینده ساخت یکی از آن ها را شروع کنیم.

انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی مدافع ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ولی من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم.

او ادامه داد: تا دقیقه 90 برابر صدرنشین لیگ و تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، واقعا شجاعانه بازی کردیم. هر کاری که توانستیم انجام دهیم ولی برد و باخت در بازی هست و به استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع ذوب آهن اضافه کرد: من فقط می‌خواهم درباره یک مورد صحبت کنم و جز این درخصوص چیز دیگری حرف نمی‌زنم. دقیقه 75 بازی، آقای کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهند بگویند که چرا روزبه چشمی را اخراج نکردند؟ روی چه حسابی؟

وی با اشاره به خطای روزبه چشمی گفت: صد در صد کارت زرد دوم داشت. من واقعا نمی‌دانم. واضح‌ترین صحنه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد. همه چیز واضح بود، می‌توانست در دقیقه 75 روزبه را اخراج کند. بازی یک بر یک بود و ما چند ضدحمله زده بودیم و قطعا می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور این کار را نکرد و متأسفانه بازی را باختیم.

قریشی همچنین درخصوص درگیری میان حامدی‌فر و رضایی نیز توضیح داد: ما داخل رختکن بودیم ولی فیلم آن موجود است. اگر کمیته انضباطی بخواهد کاری انجام دهد، سند آن وجود دارد. این درگیری به بازی رفت بازمی‌گردد که در جریان مسابقه یک سری اتفاقات رخ داده بود.

دیگر خبرها

  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی