Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالوندی مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه  به گزارش  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛گفت:  مسابقه نقاشی بین کودکان به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی با همکاری پایگاه میراث جهانی بیستون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه نقاشی بین کودکان در محوطه جهانی بیستون برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در روز چهارشنبه 29 فروردین به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی، ضمن آشنایی کودکان منطقه بیستون با آثار تاریخی محوطه و حفاظت از آثار، مسابقه نقاشی با موضوع میراث فرهنگی در محوطه جهانی بیستون برگزار گردید.

 


در این مسابقه به کودکان جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/ز

 

حضور کودکان در پایگاه میراث جهانی بیستون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به‌منظور میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی، محوطه تاریخی غار باستانی کرفتو دیواندره و محوطه کمپ گردشگری و قلعه باستانی زیویه سقز به همت کارکنان این اداره‌کل و دوستداران میراث فرهنگی از وجود زباله و پسماندها پاک‌سازی شد.

وی با بیان اینکه غار باستانی کرفتو و قلعه زیویه همواره از مناطق پربازدید مسافران و گردشگران ورودی به استان است، افزود: امیدواریم با اینگونه اقدامات بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ محیطی پاک، نسبت به حفظ و حراست از میراث ارزشمند تاریخی و طبیعی استان گامی مؤثر برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: در محوطه غار باستانی کرفتو بیش از ۳۰ اصله نهال با هدف توسعه فرهنگ درختکاری و احیای دوباره طبیعت کاشته شد.

به گزارش ایمنا، غار باستانی کرفتو یکی از بزرگ‌ترین بناهای تاریخی دست‌کند و از طولانی‌ترین غارهای ایران محسوب می‌شود که از نظر معماری بسیار مهم و حائز اهمیت است. قلعه زیویه نیز یکی از قلعه‌های تاریخی و منحصربه‌فرد بوده که دارای قدمتی مربوط به دوره‌های ماد و مانا است.

کد خبر 736673

دیگر خبرها

  • قطار گردشگری در محوطه گردشگری جهانی پاسارگاد راه افتاد
  • برگزاری مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان
  • نصب دوربین مدار بسته در محوطه کتیبه‌های گنجنامه همدان
  • برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران
  • کدام اماکن تاریخی میزبان سال تحویل هستند؟
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • تحویل سال نو در اماکن تاریخی برگزار نمی‌شود
  • پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • محوطه‌های تاریخی کردستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی پاکسازی شد
  • برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی «پوپک» در نوروز ۱۴۰۳