Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@23:23:25 GMT

مشارکت پررنگ بانک ملی ایران در رخداد تبریز ٢٠١٨

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۸۴۲

مشارکت پررنگ بانک ملی ایران در رخداد تبریز ٢٠١٨

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین با هدف معرفی کشورمان به عنوان مقصد گردشگری مناسب با توجه به پیشینه تاریخی، تنوع جغرافیایی و... در رخداد تبریز 2018 مشارکت فعالی داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان کنفرانس اسلامی طرحی را از سال 2015 با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح هر ساله شهری از کشورهای اسلامی به عنوان " شهر نمونه گردشگری جهان اسلام" معرفی می شود که در سال 2018 نیز شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شد.

بر این اساس بانک ملی ایران که همیشه حمایت از حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را در دستور کار خود داشته و تعدادی از ساختمان های آن ثبت میراث فرهنگی گردیده و همچنین در سال گذشته موزه خود را تأسیس نمود، در این رویداد نیز تلاش کرده است تا در کنار سایر سازمان های متولی این رویداد، به معرفی هرچه بهتر کشور ایران به خصوص شهر تبریز به گردشگران داخلی و خارجی و همچنین تسهیل امور مرتبط با گردشگران بپردازد.

 این بانک، شعبه مرکزی تبریز خود را که سردر آن در آثار ملی کشور ثبت شده و ساختمان آن نیز از مفاخر معماری مدرن و اثر معمار بزرگ محسن فروغی می باشد، برای این ایام آماده سازی نموده و با جمع آوری تعدادی از آثار تاریخی و نمایش آن ها در سالن مشتریان این شعبه، موزه کوچکی جهت بازدید گردشگران و اطلاع مشتریان از ادوات و ابزارهای قدیمی بانک که در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته ایجاد کرده است و همچنین امکان بازدید مجازی از موزه اصلی بانک ملی ایران نیز فراهم شده است.

 از اقدامات دیگر بانک ملی ایران می توان به نصب چهار فقره دستگاه کیوسک چندمنظوره جدید در شعب تبریز، فرودگاه، راه آهن و گمرک نوردوز اشاره کرد. این کیوسک ها دارای کارکردهایی نظیر تبدیل دلار به ریال، صدور توریست کارت، کارت هدیه و فروش سیم کارت اپراتورهای مختلف و ... جهت سهولت امور گردشگران است.

چاپ نقشه ای حاوی راهنمای شهر تبریز، معرفی مراکز تفریحی و گردشگری و جانمایی شعب بانک ملی ایران در تبریز از دیگر اقدامات این بانک در راستای ایجاد سهولت در امور گردشگران می باشد.

همچنین این بانک در راستای فراگیرنمودن این رویداد، مسابقه عکس مختص گردشگران تبریز در سال 2018 را نیز در دست اقدام دارد که به زودی اطلاعات تکمیلی آن ارائه خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه‌وردی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توانمندی در صادرات، تنوع و کیفیت بالای این گوهر خدادادی سبب شد تا سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان به عنوان یکی از ۳ رشته زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: تاکنون پنج نشان جغرافیایی فلورین طبس، عقیق فردوس، عقیق شجر زیرکوه، عقیق پاییزه سه قلعه و کارنت نهبندان در حوزه گوهرسنگ خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده گفت: صنعتگران صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه، محصولات صنایع‌دستی در رشته‌های نساجی سنتی، سنگ‌های قیمتی، چرم، گلیم و رودوزی‌های سنتی به عنوان رشته‌هایی که توانمندی صادراتی دارند در سالن‌های c۲۵ و E ۲۵ و سالن ۴۱ عرضه و معرفی می‌کنند.

شاه‌وردی بیان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این اکسپو انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: نشست‌های چهره به چهره صنعتگران با تجار و سرمایه‌گذاران بین‌المللی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در صادرات، نشست‌های دو جانبه بین بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها و … از جمله برنامه‌ها و اهداف این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و در شش گروه کالایی از صنایع‌دستی، گردشگری، محصولات کشاورزی، شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش دستباف، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

کد خبر 6091850

دیگر خبرها

  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران