Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:05:08 GMT

جمعه آسمان استان غبار آلود می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۱۸۸۵

جمعه آسمان استان غبار آلود می شود

خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛گفت: به دنبال این شرایط بتدریج از ظهر جمعه تا روز دوشنبه، گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه، به تناوب سبب وزش باد و بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

 

وی ادامه داد: شدت بارندگی عمدتاً در روز یکشنبه خواهد بود که در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ز

هفته آینده بارندگی در استان کرمانشاه رخ می دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • باد و باران در راه مازندران
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است