Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: وکیل مدافع پرونده سیدامامی گفت: طبق اعلام دادسرای امور جنایی تعدادی از فیلم های بازجویی مرحوم سیدامامی و بدل پرونده امنیتی وی به این دادسرا ارسال شده است.

به گزارش گروه جنایی رکنا، پیام درفشان، وکیل مدافع پرونده سید امامی گفت: سرپرست دادسرای امور جنایی دستور داده بود که فیلم‌های بازجویی مرحوم سیدامامی و متهمان دیگری که با وی مواجهه حضوری شدند و نیز بدل پرونده امنیتی ‌وی برای بررسی به دادسرای امور جنایی ارسال شود که طبق گفته‌های آقای شهریاری تعدادی از این فیلم ها و بدل پرونده نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مراجعه امروز به دادسرای جنایی، موفق به دیدن فیلم‌ها و مطالعه پرونده نشدیم. امیدواریم این موارد در اختیار ما قرار داده شود.
بر اساس این گزارش، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران - 21 بهمن ماه سال 96 - از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد ه بود و در خصوص اقدامات متهمان این پرونده گفته بود که این افراد در قالب اجرای پروژه‌های علمی و محیط زیستی نسبت به جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی کشور در حوزه‌های استراتژیک اقدام می‌کردند که با هوشیاری و رصد اطلاعاتی یکی از نهادهای امنیتی کشور دستگیر و توسط دادستانی تهران بازداشت شده‌اند.
وی 24 بهمن ماه سال 96 نیز اعلام کرده بود که پس از بازداشت کاووس سیدامامی و ارائه اسناد و اطلاعات موجود به وی در فرآیند تحقیقات، از بازجویی خود برای پاسخ به سوالات، فرصتی درخواست کرده بود که مورد پذیرش قرار گرفته اما پس از مراجعه متهم به محل نگهداری خود در بازداشتگاه، با تدارک مقدمات، در سرویس بهداشتی اقدام به خودکشی Suicide کرد. به محض اطلاع دادستان، قاضی Judge ویژه امور جنایی به زندان Prison اعزام و ضمن بررسی موضوع، پرونده قضایی تشکیل و مقرر شد در انجام تحقیقات از کلیه مطلعین موضوع تسریع گردد. همچنین به خانواده متوفی اطلاع رسانی شده و پس از مشاهده جسد توسط همسر و برادر متوفی، علی رغم عدم درخواست ایشان برای کالبدشکافی، با تاکید دادستان تهران کالبدشکافی انجام و مقرر شد جسد جهت تدفین در اختیار خانواده متوفی قرار گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جنایی فیلم خودکشی Suicide قاضی Judge زندان Prison اخبار حوادث پرونده وکیل فیلم دادسرای امور جنایی حوادث تهران دادسرای امور جنایی تهران اخبار تهران عکس جوان ایران دختر پسر فیلم اعدام زندگی قتل مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد