Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:22:51 GMT

مسابقات مچ اندازی بانوان در ورامین برگزار میشود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۲۳۷۳

مسابقات مچ اندازی بانوان در ورامین برگزار میشود

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،رییس هیات پرورش اندام ورامین با اعلام این خبر گفت: در نظر داریم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، برای اولین بار مسابقات مچ اندازی ویژه بانوان توابع استان تهران را پایه ریزی نماییم تا بتوانیم از دل رقابتها ، استعدادهای ناب این رشته را شناسایی نماییم.

سیدجواد برزده افزود: مسابقات در روز جمعه مورخ 21 اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی هتل شایان ورامین و براساس مجموعه قوانین مچ اندازی طبق مقررات فدراسیون جهانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد :علاقه مندان و ورزشکاران میتوانند جهت ثبت نام با نسرین وارسته مسوول کمیته مچ اندازی به شماره 09194694357 و عاطفه رحمانی به شماره 09120482791 تماس حاصل نمایند .

رییس هیات پرورش اندام ورامین در ادامه به شرایط شرکت و ثبت نام در این برنامه اشاره کرد و گفت: دارا بودن کارت ملی یا شناسنامه به همراه کارت بیمه ورزشی و همچنین البسه مناسب در رقابتها الزامی میباشد.

برزده افزود: 50- ، 50 ، 55 ، 60 ، 65 ، 70 ، 75 ، 80 و 85+ از جمله 9 وزن مورد تایید جهت حضور در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: رقابتها در دو گروه چپ دست و راست دست و بصورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد و هزینه ثبت نام نیز هر نفر 50 هزار تومان پیش بینی گردیده.

رییس هیات پرورش اندام ورامین در پایان گفت: به تیمها و قهرمانان هر وزن مدال و حکم اهدا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان تهران وزن برنا ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی