Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@09:06:56 GMT

قربانی اسید پاشی تبریز به 7 عمل جراحی دیگر نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۲۶۱۹

ساعت 24-رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران گفت : اسید تمام نسوج عمقی سر وصورت معصومه را سوزانده و به 7 عمل جرای دیگر نیاز دارد .

در ساعات پایانی سال ۹۶ معصومه جلیل‌پور دختر ۲۶ ساله تبریزی پس از پاسخ رد به خواستگارش، دو انگشتش قطع شد و روی سر و صورتش اسید پاشید شد.

در روزهای اخیر تعدادی از پزشکان به صورت داوطلبانه مسئولیت درمان و پیگیری مشکلات وی را بر عهده گرفتند و این بیمار توسط آمبولانسی که هزینه آن توسط خیرین تهیه شده بود به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی ده‌مرده‌ای، رییس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری که سرپرستی تیم جراحی معصومه را برعهده دارد درباره وضعیت وی گفت: دو روز گذشته اولین عمل روی معصومه انجام شده و بخش‌های سوخته را که عفونت کرده بود از روی بدنش جدا کردیم.

وی با بیان اینکه در تبریز نیز مراقبت‌های ویژه‌ای از معصومه شده بود، تصریح کرد: این بیمار نمونه بسیار مشکلی است و منتظریم از پنجشنبه یا شنبه بتوانیم دیگر اعمال جراحی را روی معصومه انجام دهیم. متاسفانه اسید تمام نسوج عمقی سر و صورت معصومه را سوزانده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری با بیان اینکه احتمال دارد ۶ الی ۷ عمل دیگر روی معصومه انجام شود، خاطرنشان کرد: وضعیت جسمی و روحی معصومه تا حدودی خوب است، او در حال حاضر متوجه نیست که چه اتفاقی برایش افتاده و بعد از درمان متوجه می‌شود.

ده‌مرده‌ای با بیان اینکه امیدواریم با انجام این مراحل درمانی معصومه به زندگی عادی بازگردد، تصریح کرد: در خصوص وضعیت چشمانش اطلاعات کافی ندارم، اما چشمانش نیز تحت درمان است.

او با بیان اینکه امیدواریم معصومه به طور نسبی سلامت خود را به دست بیاورد، گفت: مرحله اول درمان حدود یک ماه طول می‌کشد و در طول این مدت در بیمارستان مطهری بستری خواهد بود، اما درمان کامل حدود سه سال زمان می‌برد.به گفته رییس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری پزشکانی از دانشگاه تهران و کمپین نذر مهربانی برای درمان معصومه کمک می‌کنند./ ایلنا 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرشته صادقی نسب بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی مناسب جهت ایجاد و گسترش بیماری برگی خصوصا زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری سریعا به کشاورزان اطلاع رسانی لازم را درخصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده انجام دهند.

وی تاکید کرد:  با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری کند. 

صادقی نسب افزود:عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور